به گزارش پایگاه خبری ربیع، محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگویی با اشاره به پایان عملیات اجرایی میدان عروج (میدان شش راه) و خیابان سردار شهید منصور رئیسی اظهار کرد: میدان شش‌راه یکی از نقاط پرخطر منطقه ۱۰ بود که سال‌های زیادی به دلیل مشکلات از جمله آزادسازی اجرایی نشده بود، اما سال گذشته این پروژه کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی افزود: با اجرای این پروژه، رفع خطر از این نقطه شهر انجام شد و ساماندهی خوبی در شمال شرقی منطقه ۱۰ صورت گرفت.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریالی پروژه میدان عروج تصریح کرد: حجم تردد خودروهایی که از سمت خاتون‌آباد و قهجاورستان وارد میدان عروج می‌شدند، موجب گره ترافیکی و مشکلات امنیتی و ایمنی شده بود که مدیریت شهری با ساماندهی و تعریض محور جدید خدمت بزرگی به شهروندان آن منطقه کرد.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: میدان عروج برای چهار مسیر دسترسی ایجاد می‌کند که ساماندهی خیابان شهید رئیسی، میدان عروج تا حصه و مدرسه تا امام‌زاده قدس از جمله این دسترسی‌هاست و در دستور کار عمرانی این شهرداری منطقه قرار گرفت.

وی گفت: مساحت میدان احداث شده حدود ۱.۶ هکتار است و فضای سبزهای کناری دو باند خیابان شهید رئیسی تا محله حصه بخش دیگر این پروژه است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: احداث میدان عروج تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هم‌اکنون در مراحل نهایی اجرای پروژه و روکش آسفالت، نصب علائم ترافیکی و روشنایی معابر است که درصدد هستیم تا دهه فجر آن را به پایان برسانیم و افتتاح شود.

صیرفی‌نژاد بیان کرد: این میدان کوچک در گذشته گره ترافیکی و ناایمنی فراوان برای عابران پیاده و خودروهای سواری داشت، اما هم‌اکنون آزادسازی گسترده، به مساحت حدود ۲۰ هزار متر مربع انجام شده که ۱۰ هزار متر مربع آن فقط فضای داخلی میدان است.