به گزارش پایگاه خبری ربیع،به زودی از میان رده جذاب هوآوی رونمایی می شود. کمپانی هوآوی این روزها تلاش بسیار زیادی می کند تا اولین گوشی موبایل با سوراخ نمایشگر را روانه بازار کند و در این میان یک هدف بسیار مهم نیز دارد. این کمپانی چینی قصد دارد Nova 4 را زودتر از گلکسی A8s روانه بازار فروش کند تا اسیر حواشی مربوط به تقلید از این گوشی موبایل نشود. حال امروز خبری منتشر شد که نشان می دهد این گوشی هوشمند روز ۱۷ دسامبر به صورت رسمی رونمایی می شود.

در این گوشی هوشمند، سوراخ نمایشگر در سمت چپ بخش بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است و ظاهر یکپارچه ای خواهد داشت که به نظر می رسد مورد تایید کاربران قرار گیرد. نکته جالب توجه در مورد این گوشی هوشمند را می توان عدم انتشار اطلاعات آن توسط کمپانی چینی هوآوی اعلام کرد. هوآوی علت این موضوع را اعلام نکرده اما می توان بر اساس نسخه های قبلی این گوشی موبایل ویژگی های این موبایل را تشخیص داد، البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که تمام این ویژگی ها، حدس و گمان است.

میان رده جذاب هوآوی با چه ویژگی هایی روانه بازار می شود؟میان رده جذاب هوآوی با چه ویژگی هایی روانه بازار می شود؟

Nova 4 به نظر با پردازنده کایرین ۹۸۰ روانه بازار فروش شود. اگر کمی به گوشی های این سری از برند هوآوی توجه کنیم، متوجه می شویم که پس از عرضه اولین گوشی هوشمند سری نوا، که با پردازنده کمپانی کوالکام عرضه شد، گوشی های نوا ۲ اس و نوا ۳ با پردازنده های پرچمدار هوآوی در زمان خود روانه بازار فروش شدند. البته به این موضوع نیز باید توجه کرد که هوآوی قصد دارد چه تعداد گوشی موبایل را به عنوان سری Nova 4 روانه بازار کند. سال گذشته این برند چینی به ساخت گوشی های Nova 3و Nova 3i و Nova 3e پرداخت که مدل آخر در برخی بازارها با نام پی ۲۰ لایت روانه بازار فروش شد.

به طور کلی، برای پردازنده این گوشی هوشمند دو انتخاب وجود دارد که کایرین ۹۸۰ و کایرین ۷۱۰ هستند. حال با توجه به رده  قیمت این محصول می توان کایرین ۹۸۰ را پردازنده این گوشی موبایل دانست.

مورد دیگری که قابل بررسی است، دوربین سلفی این گوشی موبایل خواهد بود. با توجه به صفحه نمایش منحصر به فرد این محصول حضور یک لنز برای دوربین سلفی تایید می شود و به نظر باید شاهد یک لنز ۲۴ مگاپیکسلی برای این گوشی میان رده باشیم. در بخش دوربین اصلی نیز بسیار بعید خواهد بود که هوآوی از دوربین سه گانه استفاده کند که اگر این اتفاق رخ دهد، کار برای کمپانی سامسونگ بسیار سخت خواهد شد.

با تمام این پیش بینی ها باید منتظر اخبار دیگری درمورد برند هوآوی و این سری گوشی جذاب باشیم. به نظر می رسد سری نوا هوآوی تاکنون توانسته است نظر مخاطبان را به خود جلب کند.