به گزارش پایگاه خبری ربیع،این اتفاق سبب می شود لنوو نیاز های کاربران علاوه بر بازار چین را در نظر بگیرند. سری پی موتورولا را باید اولین سری موتورولا دانست که در سال های اخیر با این سیاست روانه بازار فروش خواهد شد. این سری در حال حاضر از سه گوشی هوشمند تشکیل شده است و شامل موتورولا پی ۳۰، پی ۳۰ نوت و پی ۳۰ پلی است که هرکدام ویژگی های متفاوت و خاصی را به همراه خواهند داشت. امروز موتورولا تصاویری از پی ۳۰ منتشر کرده است و قصد داریم به بررسی اخبار پیرامون این مدل بپردازیم:

بر اساس تصاویر منتشر شده گوشی هوشمند پی ۳۰ از بریدگی صفحه نمایش بهره می برد. بریدگی صفحه نمایش یا همان ناچ این روز ها طرفداران بسیاری دارد و به نوعی ساخت گوشی هوشمند با استفاده از این قابلیت فروش خوب گوشی های هوشمند را تضمین می کند. قاب پشتی این گوشی هوشمند نیز اخبار جالبی را به همراه دارد و خبر از دو لنز دوربین اصلی و حسگر اثر انگشت در قاب پشتی می دهد. به طور کلی گوشی هوشمند موتورولا پی ۳۰ ظاهر بسیار خوبی دارد و به دلیل حاشیه های بسیار کم در دو طرف این گوشی هوشمند می توان انتظار یک گوشی هوشمند حرفه ایی را از این برند قدرتمند داشت.

بر اساس اخبار منتشر شده این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۲ ایچی با رزولوشن صفحه فول اچ دی پلاس است و دوربین های اصلی این گوشی هوشمند شامل دو لنز ۱۶ مگاپیکسلی و پنج مگاپیکسلی است و همچنین موتورولا برای دوربین سلفی از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

هنوز خبری از نوع پردازنده این میان رده زیبا نیست اما موتورولا از رم نرم افزاری شش گیگابایتی در کنار حافظه داخلی های ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی  استفاده کرده است که به نظر این اقدام برای رقابت با برند های پرفروش جهانی صورت گرفته است. این گوشی هوشمند ۶.۲ اینچی دارای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری است و همراه با اندروید ۸.۱ روانه بازار فروش خواهد شد.  موتورولا هنوز خبری از قیمت این گوشی هوشمند و پردازنده آن منتشر نکرده است و به نظر می رسد هنوز در مورد پردازنده این گوشی هوشمند به یک مورد مشخص نرسیده است.