به گزارش پایگاه خبری ربیع، جلسه جهت رفع موانع پیشرفت فیزیکی زیر گذر تولید گران(اسماعیل آباد) که یکی از ورودی های شهر قدس است برگزار شد.

ناصر بخت ضمن تشکر از تلاشهایی که تا کنون صورت گرفته است گفت:این زیر گذر یکی از ورودی های اصلی شهر قدس است که میتواند  به رفع حجم ترافیکی در دیگر ورودی های شهر کمک کند.

با توجه به طولانی شدن این پروژه ورودی های تقاطع غیر هم سطح (بلوار انقلاب) و زیر گذر سرخه حصار (نفت پارس)دچار ترافیک شدید میشوند، در صورتی که عملیات عمرانی زیرگذر تولیدگران به اتمام برسد می‌تواند  مقداری از این بار ترافیکی را به دوش بکشد به همین دلیل از ادارات خدمات رسان شهرستان(آب، برق، گاز و مخابرات )که تاسیسات زیر زمینی آنها باعث کند شدن پیشرفت پروژه شده اند میخواهم با تمام تلاش در جهت رفع این موانع گام بردارند تا پیمانکاران بتوانند کارهای خود را با سرعت بیشتری ادامه دهند.

وی در خاتمه گفت: راجع به زیر گذرهای سولیران و تولایی در روستای دانش نگاه ویژه ای دارم زیرا این دو زیر گذر راه های ورودی و خروجی اصلی روستای دانش هستند؛پس از تمام شما عزیزان میخواهم با جدَیت وسرعت بیشتر این پروژهای مهم را به سر انجام برسانید تا مردم شریف و فهمیم شهرستان و به طور خاص روستای دانش از این پروژه ها استفاده کنند.