به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز ،طی درخواستی از سوی استاندار البرز به رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و موافقت وی، معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری البرز به دو معاونت تفکیک شد.

عزیزالله شهبازی استاندار البرز در این نامه با تشریح شرایط استان البرز و ضرورت پیگیری تخصصی امور این ۲ حوزه مهم و تخصصی، افزود: با توجه به شرح وظایف معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع کنونی استانداری در حوزه اقتصادی و مدیریت منابع، تکالیف و وظایف ذاتی این حوزه ها بسیار خطیر، حائز اهمیت و تخصصی است.

وی خطاب به معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، ادامه داد: به منظور تخصصی نمودن ۲ حوزه اقتصادی و توسعه منابع و با درنظر گرفتن دلایل و توضیحات ارائه شده خواهشمند است تدبیر لازم در خصوص تفکیک معاونت هماهنگی امور اقتصادی از محل تفکیک معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع فعلی این استانداری در راستای تخصصی شدن امور و چابک ساز آن صورت پذیرد.

گفتنی است تفکیک معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، تنها به چند استان بزرگ کشور ابلاغ شده بود و شامل استان البرز نمی‌شد.

انتهای پیام/ب/۱