به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به قابلیت‌های بالای این استان، اظهار داشت: این قابلیت‌ها می‌تواند برای دیگر استان‌ها الگو باشد.

 وی با انتقاد از پاره ای سیاسی بازی ها در استان، خطاب به مسئولان، گفت: بازی‌های سیاسی را رها کنید، استان امروز احتیاج به مدیران عملیاتی، باانگیزه و جهادی دارد.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تصریح کرد: هفته گذشته نیز تذکر داده‌ام، آقایانی که می‌روند وزرا و مسئولان را ملاقات می‌کنند تا متخلفان را نجات دهند دست از کارشان بردارند و بگذارند دستگاه‌ها کار خودشان را انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: ما مصمم هستیم که جلوی فساد گرفته شود و این مسئله را دنبال می‌کنیم و این کار را ادامه خواهیم داد.
آیت‌الله حسینی همدانی خطاب به مسئولان شهری، اظهار داشت: به وضع شهر برسید، برای شهر کارکنید، شهردار جدید انتخاب‌شده است، امیدواریم با کمک شورای شهر و مردم مشکلات شهر کم شود.
وی ادامه داد: وضعیت بصری شهر را احیا کنید، استان البرز به‌ویژه کرج شاهراه مواصلاتی بسیاری از استان‌های کشور است، خوب نیست شهر را بی‌قواره و بی‌نظم ببینید.
خطیب جمعه کرج با بیان اینکه ورودی شهر باید گیرا و چشمگیر باشد، زیرا ورودی شهر مشخص نیست، گفت: اگر مردم حواسشان نباشد عبور می‌کنند و می‌روند بدون اینکه متوجه شوند اینجا کرج است.
وی با اشاره به وضعیت نابسامان برخی معابر شهری، گفت: وضعیت پل‌ها و بنرها خیلی نابسامان است و این مسئله نشان‌دهنده آن است که مسئولان سرگرم مسائل دیگری هستند و به فکر مردم نیستند.
انتهای پیام/و