به گزارش پایگاه خبری ربیع،شرکت هواوی دارای زیرمجموعه آنر است؛ در همین راستا کمپانی اوپو به تازگی برند زیرمجموعه خود را معرفی کرده است. گوشی Realme 1 اولین دستگاه این برند بوده که از طراحی شبیه به اوپو A3 بهره می برد  مشخصات گوشی اوپو Realme 1 توسط یک افشاگر در توییتر منتشر شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده گوشی اوپو Realme 1 به نمایشگر ۶.۰ اینچی مجهز خواهد شد. از طرف دیگر، اوپو A3 از نمایشگر ۶.۲ اینچی بهره می برد. نمایشگر مورد استفاده در Realme 1 دارای رزولوشنفول اچ دی پلاس و نسبت تصویر ۱۸:۹ است. این صفحه نمایش از فناوری IPS LCD بهره می برد.

قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده هشت هسته ای مدیاتک هلیو P60 تامین خواهد کرد  این پردازنده را ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند.

این محصول از درگاه کارت حافظه خارجی و درگاه سیم کارت به صورت هیبریدی بهره می برد، بنابراین کاربر باید از میان سیم کارت دوم و کارت حافظه خارجی یکی را انتخاب کند.

مشخصات گوشی اوپو Realme 1

در این اسمارت فون از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز و قابلیت ثبت تصاویر بوکه استفاده شده است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی گوشی اوپو Realme 1 به ویژگی فیس آنلاک و ثبت تصاویر پرتره مجهز شده است. انتظار می رود در دوربین این دستگاه از قابلیت های هوش مصنوعی استفاده شود.

از دیگر مشخصات گوشی اوپو Realme 1 می توان به باتری ۳۴۱۰ میلی آمپر ساعتی، پورت microUSB، بلوتوث نسخه ۴.۲ و رادیو FM اشاره کرد. این دستگاه فاقد اسکنر اثر انگشت است که باتوجه به حضور قابلیت فیس آنلاک این موضوع منطقی به نظر می رسد