به گزارش پایگاه خبری ربیع،با توجه به اخبار موجود پیش فروش این گوشی هوشمند از تاریخ ۱ نوامبر آغاز می شود. به نظر می رسد موبایل Oppo R15x با قیمتی بین ۳۱۰ تا ۳۶۰ دلار روانه بازار فروش شود. این گوشی هوشمند با دو رنگ گرادیانت یکی از زیبا ترین محصولات این برند لقب خواهد گرفت.

موبایل OPPO R15X صفحه نمایشی با کیفیت دارد

گوشی Oppo R15x با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی روانه بازار می شود. این گوشی هوشمند با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ شرایط خوبی را برای کاربران گوشی های میان رده ایجاد می کند.این گوشی هوشمند از بریدگی صفحه نمایش بهره می برد که نشان از علاقه بسیار زیاد این برند به این سبک صفحه نمایش نمی دهد.

موبایل OPPO R15X  با پردازنده ای میان رده عرضه می شود

موبایل Oppo R15x با پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ روانه بازار خواهد شد. این کمپانی قدرتمند چینی قصد دارد موبایل جدید خود را در چند نسخه روانه بازار فروش کند تا بتواند کاربران بیشتری را در کنار خود نگه دارد.

مشخصات موبایل Oppo R15x به صورت رسمی اعلام شد

اوپو برای میان رده خود دوربین های قدرتمندی را در نظر گرفته است

این کمپانی چینی در بخش دوربین نیز موفق عمل کرده و قصد دارد محصول جدید خود را با دو لنز ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی روانه بازار فروش کند. گوشی Oppo R15x در بخش دوربین سلفی نیز فوق العاده خواهد بود و ۲۵لنز مگاپیکسلی برای این گوشی موبایل بسیار قدرتمند خواهد بود.

میان رده جدید اوپو محصول خود را با اندروید ۸.۱ روانه بازار می کند که از رابط کاربری انحصاری اوپو نیز پشتیبانی می کند. این گوشی موبایل ارزشمند با باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری روانه بازار می شود

با توجه به اخبار موجود موبایل Oppo R15x با K1 در بخش حافظه داخلی تقاوت هایی دارد و اوپو قصد دارد گوشی هوشمند جدید خود را با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت روانه بازار می شود. حضور دو رنگ گرادیانت می تواند در فروش این محصول تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.