به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی، علی شورزاده از مشارکت بیش از ۱۱ هزار نفر در نهضت ملی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم در استان خبر داد.

وی در رابطه با نهضت ملی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم گفت: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نسبت به اهمیت حفظ قرآن کریم و تصریح ایشان بر ضرورت وجود حداقل ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور، می‌توان اهمیت این راهبرد را درک کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی افزود: آموزش‌وپرورش نیز با توجه سند بالادستی تحول بنیادین، به‌ویژه ساحت اعتقادی, عبادی و اخلاقی به این امر لبیک گفته و طرح ملی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم با تمام توان اجرا گردید

وی تصریح کرد: این طرح با اولویت دوره ابتدایی اجرا می‌شود و در حال حاضر با توجه به اقدامات گسترده برای اطلاع‌رسانی و تشویق دانش آموزان برای مشارکت در این طرح، بیش از ۱۱ هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان  استان در سامانه همگام ثبت‌نام کرده‌اند که بیش از میزان تفاهم استان با وزارت می‌باشد.

شورزاده در پایان گفت: امید می‌رود با فعالیت‌هایی که در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی در خصوص این طرح انجام‌شده میزان مشارکت به حدود ۱۵ هزار نفر تا پایان سال ۹۷ برسد.

انتهای پیام/