به گزارش پایگاه خبری ربیع، سرخپوشان پایتخت جدی‌ترین مدعی کسب قهرمانی هستند. پرسپولیس هم‌اکنون دو امتیاز بیشتر از تراکتورسازی و ۴ امتیاز هم بیشتر از تیم سوم جدول دارد. اتفاقی که پرسپولیس را امیدوار می‌کند برای سومین فصل متوالی قهرمان لیگ شود و هت‌تریک کند. البته فشردگی بازی‌های پیش‌روی پرسپولیس هم شاید منجر به این شود که این تیم جام را به دیگر مدعیان قهرمانی واگذار کند.

در  شش هفته پایانی مسابقات دشواری انتظار پرسپولیس را می‌کشد. این تیم باید در تبریز با جدی‌ترین رقیب قهرمانی‌اش یعنی تراکتورسازی بازی کند، در اصفهان با ذوب‌آهن رقابت کند و با دیگر اصفهانی مدعی قهرمانی یعنی سپاهان هم بازی کند. آخرین بازی پرسپولیس هم در جم برگزار می‌شود که شاگردان تارتار جزو شش تیم برتر لیگ در جدول بازی‌های خانگی هستند و سخت به حریفان امتیاز می‌دهند.

بازی های پرسپولیس در ادامه لیگ به این صورت است:

هفته ۲۵/ ۱۳۹۸.۰۱.۲۴- پرسپولیس – سایپا

هفته ۲۶/ ۱۳۹۸.۰۱.۲۸- ذوب‌آهن – پرسپولیس

هفته ۲۷/ ۱۳۹۸.۰۲.۰۶- پرسپولیس – سپاهان

هفته ۲۸/ ۱۳۹۸.۰۲.۱۱- تراکتورسازی – پرسپولیس

هفته ۲۹/ ۱۳۹۸.۰۲.۲۱- پرسپولیس – ماشین‌سازی

هفته ۳۰/ ۱۳۹۸.۰۲.۲۶- پارس‌جم – پرسپولیس

مشکل دیگر پرسپولیس این است که در بین این بازی‌های لیگ، باید در لیگ قهرمانان آسیا هم مسابقه دهد. این تیم در تاریخ‌های بیستم فروردین، دوم، شانزدهم و سی‌ام اردیبهشت هم مقابل تیم‌های آسیایی قرار می‌گیرد. یعنی در ۴۳ روز باید ۹ مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز دهد. اتفاقی که شاید هت‌تریک پرسپولیس در قهرمانی را به خطر بیاندازد.