به گزارش پایگاه خبری ربیع، حضرت آیت الله سعیدی در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران و معاونان و روسای مناطق بنیاد و تعدادی از فرزندان شهدای شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تاکید کرد: انسان همواره با دو دعوت روبرو است دعوتی که بر مبنای فطرت بشر و عقل و با هدایت پیامبر به امر الهی همراه است که در قرار دادن انسان در مسیر سعادت است و دعوت شیطان و هوای نفس که مایه سقوط انسان است.
وی با اشاره به اینکه انسان همواره در معرض آزمایش است ، تاکید کرد: مدیران جامعه اسلامی مسوولیت سنگینی بر دوش دارند که باید هم در رابطه به ارایه خدمت مطلوب به جامعه و هم برخورد با زیر دستان جانب انصاف را رعایت کنند و از مشاوران امین و آگاه بهره مند گردند.
وی بیان داشت: باید همواره با زدودن غبارها و غوغاها تلاش کنیم تا بدانیم در برخورد با مسایل کدام دعوت حق است و بدور از هوای نفس گوش جان را به دعوت حق بسپاریم.
مدیران باید در قضاوت از افراد دقت داشته باشندو از تخریب مدیران قبلی و وعده دادن ها بپرهیزند، این تلف نمودن فرصت ها است بلکه باید تلاش شود مجموعه را در خدمت بگیرند تا از شرایط موجود به شرایط مطلوب تر حرکت کنند .
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام نماینده ولی فقیه و ریاست عالی بنیاد شهید وامور ایثارگران گفت: خرسندم که سالهای آخر خدمت را در جوار کریمه اهل بیت (ع) در خدمت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران قم هستم در بین کسانی که سالهای دوران دفاع مقدس را نیز با ایشان همرزم بودم .
حجت الاسلام والمسلمین حسن هنرمند در این جلسه که با حضور دکتر پهلوانی مدیرکل جدیدبهزیستی و فرزند شهید حضور داشت ،افزود: امروز شاهدیم فرزندان شهدا مایه برکت و مباهات هستند، خدمت شما که خود فرزند برومند شهید و از جامعه بزرگ ایثارگران هستید، رسیدیم تا از رهنمودها و تذکرات تان در مسیر خدمت هر چه مطلوب تر استفاده کنیم .
وی اظهارداشت: مجموعه بنیاد شهید در استان قم مجموعه ای منسجم و با حضور نیروهای با تجربه است که می توان با هدف گذاری صحیح در مسیر خدمت گام برداشت.