زهرا نصیری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، احمدرضا سبزواری افزود: اگر چه که آموزش در گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد دائمی و مستمر بوده، اما تاکنون متمرکز نبوده و از مرکزی تخصصی برای ساماندهی امور آموزشی نیز برخوردار نبوده است و انتظار می‌رود با افتتاح مرکز آموزش‌های تخصصی و مدیریتی گروه توکافولاد، آموزش مدیران، کارشناسان و نیروهای انسانی در سطوح مختلف از یک مرکز تخصصی واحد و با برنامه‌ی منسجم و سرفصل‌های آموزشی نوین صورت پذیرد.

وی افزود: مرکز آموزش‌های تخصصی و مدیریتی گروه توکافولاد که با آموزش نوین و رویکرد دانایی محوری و توسعه‌ی دانش تخصصی و مدیریتی آغاز به کارکرد، ماموریت مهمی در توسعه و ترویج یادگیری سازمانی و نیز ارتقاء دانش، مهارت و شایستگی منابع انسانی خواهد داشت.

سبزواری افزود: ارائه‌ی آموزش‌های تخصصی، مدیریتی و فنی به صورت حضوری و مجازی و برگزاری همایش‌ها، سمینارها و کنگره‌های علمی و هم‌چنین توسعه‌ی فعالیت‌های پژوهش محور در حوزه‌ی سرمایه‌های انسانی، از دیگر ماموریت‌های این مرکز به شمار می‌آید.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد افزود: ماموریت مرکز آموزش‌های تخصصی و مدیریتی که  به همت شرکت توکانیرو سپاهان افتتاح گردید، محصور و منحصر به گروه توکافولاد نیست و این مرکز باید ظرفیت‌های لازم برای ارائه‌ی خدمات آموزشی مورد نیاز به گروه فولاد مبارکه و دیگر شرکت‌ها را نیز در درون خود ایجاد نماید.

وی تصریح کرد: استفاده از اساتید برجسته، ممتاز و خوش‌نام و نیز تعریف سرفصل‌های جدید و نوین برای دوره‌های آموزشی در کنار بهره‌مندی از تجارب حرفه‌ای مدیران مجرب و آموزش‌دیده‌ی گروه‌توکافولاد، می‌تواند این مرکز را از دیگر مراکز ارائه دهنده‌ی خدمات آموزشی مشابه متمایز ساخته و از نوعی مزیت رقابتی برخوردار سازد.

ورود شرکت توکا نیرو سپاهان به حوزه گسترده‌ی موضوعات نیروی انسانی

مدیر امور اداری فولاد مبارکه و رئیس هیئت مدیره‌ی شرکت توکانیرو سپاهان نیز در بخشی از آیین افتتاحیه‌ی مرکز آموزش‌های تخصصی و مدیریتی گروه توکافولاد اظهار داشت: نیروهای انسانی نیازهای متفاوتی دارند که آموزش و ارتقا، شایستگی‌های حرفه‌ای یکی از مهم ترین آن نیازها به شمار می‌آید.

سید مهدی رضوی افزود: افتتاح و آغاز به کار مرکز آموزش‌های تخصصی و مدیریتی گروه توکافولاد، زمینه‌ساز ورود شرکت توکا نیرو سپاهان به حوزه گسترده‌ی موضوعات نیروی انسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توکانیرو سپاهان نیزگفت:با توجه به ماموریت اصلی شرکت توکا نیرو که تامین نیروی انسانی تخصصی، فنی و مدیریتی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها بوده، افتتاح این مرکز یکی از اقدامات مهم برای این شرکت به شمار می‌آید.

سجاد خالوزاده افزود:  مدیریت زنجیره تأمین، اخلاق حرفه ای در مدیریت، کاربرد روانشناختی در حل مشکلات منابع انسانی، مهارت های برقراری ارتباط مؤثر و آشنایی با قوانین کار، بیمه و تأمین اجتماعی بخش دیگری از سرفصل‌هایی است که این مرکز، برگزاری دوره‌های آموزشی آن را در دستور کار خود دارد.

زهرا نصیری