به گزارش پایگاه خبری ربیع، دکتر طاهایی مدیر کیلینیک پوست و موی ایرانیان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: باتوجه به مسافت کوتاه بین تهران با شهر قم و تردد پزشکان حوزه خدمات زیبایی و ایجاد مطب های متعدد در قم و محدودیت دسترسی به آنها کلینیک پوست و موی ایرانیان با بیش از ۱۶ فوق تخصص پوست و مو و جراح زیبایی ب صورت مداوم در تمام روزه های هفته دایر شده است و پاسخگوی نیاز تمام همشهریان عزیز می باشد.

وی در ادامه از همشهریان عزیز خواست برای انجام خدمات زیبایی به مراکز مجاز دارای تاییدیه از وزازت بهداشت درمان مراجعه کرده و فریب تبلیغات کذب در این زمینه را نخورند.

مدیر کلینیک پوست و موی ایرانیان همچنین یادآور شد: این مرکز دارای تندیس درمانگاه برتر پوست و مو از دانشگاه تهران می باشد که مایه افتخار برای استان در سطح کشور است،همچنین این مرکز با اعطای وام قرض الحسنه و بدون بهره در جهت تسهیل روند خدمات زیبایی همشهریان خواهد بود.

طاهایی در پایان از اهمیت بحث توریسم درمانی سخن گفت و خاطر نشان کرد شاهد پتانسل خوبی در این زمینه هستیم اما با ضعف هایی در این زمینه رو به رو هستیم که امیدواریم با حمایت و مساعدت متولیان امور بهداشت درمان و تعامل با مراکز خدمات زیبایی باعث رشد و ترقی در این خصوص باشیم.