به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری در دیدار با مجموعه خبرگزاری با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: طبق گزارش‌ها ماه رمضان و محرم جرم‌ها کمتر می‌شود و علت آن رفتن مردم به سمت معنویت است.

وی در ادامه افزود: عده‌ای تصورشان این است که با رفتن به سمت اقدامات مبتذل آرامش ایجاد می‌شود اما دین آرامش واقعی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: هم‌دلی خوبی در این زمان به وجود آمد و مردم زیرکی و بصیرت خود را نشان دادند زیرا مردم در حال حاضر به پختگی سیاسی رسیده‌اند و این به برکت انقلاب است.

سالاری در ادامه مشکلات اقتصادی کشور را قابل‌حل دانست و تصریح کرد: اقتصاد ما در بحران نیست و زیرساخت‌های مناسبی در کشور فراهم است.

وی در ادامه به رتبه برتر خراسان‌شمالی در میزان تولید خبر در چهل‌سالگی انقلاب اشاره کرد و افزود: خبرگزاری‌های خراسان‌شمالی با کمبود امکانات مواجه‌اند، علیرغم این موضوع کارهای بزرگی را در عرصه خبر و رسانه انجام می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در ادامه تصریح کرد:  یک خبرگزاری انقلابی است که سعی داشته در راستای منویات رهبر انقلاب حرکت کند.

سالاری در پایان انقلابی بودن، دقت، ظرافت و بروز بودن را ازجمله ویژگی‌های خبرگزاری دانست و گفت: از جهتی که خبرهای این رسانه موثق است، اعتماد به آن در بین مردم بالاست.

انتهای پیام/