تولیدی » فرهنگ عمومی » نجمه کریمیان
کد خبر : 1038739
دوشنبه - 27 فروردین 1403 - 14:32

مراقب شبه افکنی دشمن باشیم

عملیات «وعده صادق» با رمز محمد رسول الله در پاسخ به حمله جنایاتکارانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران با موفقیت انجام شد و دشمن را در بهت فرو برد. ابعاد پاسخ موشکی و پهپادی ایران توانست هیبت صهیونیست‌ها را در جهان از بین برده و تمام معادلات آنها را به هم ریزد.

مراقب شبه افکنی دشمن باشیم

نجمه کریمیان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، عملیات «وعده صادق» با رمز محمد رسول الله در پاسخ به حمله جنایاتکارانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران با موفقیت انجام شد و دشمن را در بهت فرو برد. ابعاد پاسخ موشکی و پهپادی ایران توانست هیبت صهیونیست‌ها را در جهان از بین برده و تمام معادلات آنها را به هم ریزد.

«وعده صادق» سیلی محکمی بر این رژیم بود و ثابت کرد عبور از خط قرمزهای جمهوری اسلامی ایران با پاسخی دردناک همراه است. این پاسخ موجب شادمانی مردم و مظلومان جهان و عصبانیت و ناامیدی نظام سلطه شد و دنیا اقتدار ایران اسلامی را نظاره کرد. در حین این عملیات دشمن با سانسور شدید خبری و اخبار جعلی سعی بر این داشت که موفقیت ایران را وارونه جلوه دهد. در این راستا سربازان دشمن سعی داشتند با نشر اکاذیب و تبلیغات سو مردم را دچار ترس و رعب کنند.

در این میان کانال‌های تلگرامی با افزایش قیمت دلار در جبهه دشمن صف آرایی داشتند تا با فتنه دلاری مردم را به هم بریزند. با این حال دشمن سعی دارد پس از این عملیات ساکت نماند و با ابزار رسانه‌ای که در خدمت دارد پیروزی بزرگ را به شکست تبدیل کند و با تلاش سربازان داخلی این شبهات را به مردم القا کند که پیروزی در کار نبوده و ایران به هیچ یک از اهداف خود دست پیدا نکرده است.

از طرفی با انتشار مطالبی مبنی بر اینکه ایران آغاز کننده جنگ است و یا اینکه پول ساخت این موشک‌ها باید برای مدرسه سازی ،رشد اقتصادی و … هزینه می‌شد و نباید موشک می‌زدیم موجب به تردید انداختن مردم شود و آنها را از مسیر درست خارج کنند.

واقعیت امر این است که دشمن در میدان رسانه بسیار قوی از ما عمل می‌کند و نمونه آن را در حمله به عین الاسد و همچنین فتنه ۱۴۰۱ به وضوح دیدیم و در این میان رسانه‌های داخلی و مسئولان بسیار ضعیف عمل کردند و همین امر موجب شبهه افکنی در بین مردم شد. بنابراین ضرورت دارد تمام کسانی که دستی در فضای رسانه دارند با جهاد تبیین شبهات ایجاد شده درباره این پیروزی عظیم را خنثی کرده و اجازه ندهند عده‌ای وطن فروش و خائن مردم را از اهداف این عملیات غرورآفرین دور کنند. لازم به ذکر است دشمن از امروز با تمام قوا شروع به شبهه افکنی کرده و تلاش می کند مردم را از وضعیت اقتصادی آینده بترساند. از این رو با استفاده از حامیان داخلی و نفوذی‌ها قیمت دلار را افزایش داده و معیشت مردم را هدف قرار دهد. بنابراین بایستی مقابل شبه افکنی دشمن ایستادگی کنیم و برای تحقق این امر نیازمند بصیرت و دقت لازم هستیم تا حق را از باطل تشخیص دهیم.

نجمه کریمیان