به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی ظهر امروز در شورای توسعه و برنامه‌ریزی خراسان شمالی با اشاره به برکات سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی در سال ۹۱ اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری به این استان در ۱۹ مهرماه ۹۱ آغازی بر توسعه پایدار خطه خراسان شمالی بوده است.

وی ۲ دستگاه اجرایی را دارای جذب کامل اعتبارات سفر رهبری و بودجه مربوط به سفر از دستگاه‌های کشوری بیان کرد و ضمن تقدیر افزود: سایر دستگاه‌های اجرایی که دارای اعتباراتی از سوی وزارتخانه‌های مربوط از سفر رهبری بوده‌اند باید برای جذب آن اقدام و تلاش لازم را انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی خستگی درراه خدمت به مردم را زحمتی از سوی خداوند عنوان کرد و گفت: مدیران دولتی برای دریافت سایر بودجه‌ها باید به تهران سفرهای متعدد داشته باشند و برای جذب تخصیص‌های اعتبارات سفر رهبری باهمت و جدی‌تر وارد شوند زیرا این فرصت اعتبارات به‌زودی برای استان تکرارپذیر و میسر نیست.

وی نفس خدمتگزاری برای آحاد مردم را موهبتی الهی دانست و ادامه داد: بنا بر بیان رهبر انقلاب هر کار خوبی که درراه انجام شود حسنه‌ای در نزد خداوند است و باعث نزدیک شدن به خدا می‌شود.

امام‌جمعه بجنورد همچنین از استاندار و سایر مسئولان خواستار پیگیری جدی مصوبات باقیمانده از سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی شد و افزود: امیدواریم که در سال آینده بخش بسیاری از این اعتبارات از سوی مدیران دستگاه‌ها جذب‌شده باشد.

وی همچنین مردم را به نقل از رهبر انقلاب شایسته خدمت دانست و با تأکید بر خدمت به مردم برای امتداد شیرینی کام مردم از سفر رهبر انقلاب گفت: علاوه بر برکت معنوی این سفر، باید در پی تکمیل برکت مادی حضور رهبری در خراسان شمالی نیز بود و بودجه‌های لازم توسط مدیران به استان جذب شود.

انتهای پیام/