به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، علی دارابی در آیین معرفی مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز لرستان، این استان را سرزمین مراجع بزرگ و فرهیختگانی همچون ایت اله العظمی بروجردی، آیت اله کمال‌وند، آیت اله طاهری خرم آبادی، علامه شهیدی، بدیع الزمان فروزان‌فر و … دانست و گفت: سرزمین لرستان مهد مجاهدت و دفاع از دین است.
معاون امور استان‌های رسانه ملی با اشاره به ظرفیت‌های لرستان گفت: یکی از رسالت‌های صدا و سیما حرکت در جهت توسعه پایدار است.
وی مردم لرستان را شایسته بهترین خدمات دانست و افزود: مسئولان باید با رسانه در جهت رفع مشکلات مردم همراهی کنند.
دارابی همچنین امید آفرینی را از رسالت‌های صداوسیما دانست و گفت: مسولان باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و در جهت ارائه خدمات موثر به مردم تلاش کنند.
وی ضمن قدردانی از خدمات محمد بازوند مدیر کل پیشین مرکز، از کارکنان مرکز لرستان خواست با مدیر کل جدید همکاری کنند.
نماینده ولی فقیه در لرستان در این آئین به تاثیر انکار ناپذیر رسانه ملی در خلق حماسه ۹ دی  گفت:  رسانه ملی در ایجاد روحیه مقاومت ملی و بصیرت افزایی نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی هدایت افکار عمومی، تولید برنامه در طراز جمهوری اسلامی، پرهیز از ساخت سریال و فیلم‌های که اشرافی‌گری و غرب‌گرایی در جامعه رواج می‌دهد را از جمله مواردی دانست که دست اندرکاران رسانه ملی باید به آن توجه کنند.
امام جمعه خرم آباد گفت: رسانه ملی با تمام توان به بیان دستاوردها و محاسن و تبیین خدمات نظام اسلامی  اهتمام ورزد
حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میر عمادی تصریح کرد: دعوت از کارشناسان خبره، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتصاد مقاومتی و اعتمادسازی متقابل بین مردم و مسئولان باید رویکرد اصلی رسانه ملی و استانی باشد.
استاندار لرستان نیز در این آیین گفت: رسانه ملی و استانی در احیای فرهنگ ،آداب و سنن منطقه نقش مهمی ایفا کرده است.

سیدموسی خادمی خادمی  ایجاد همگرایی و وحدت در جامعه، تولید برنامه های فاخر و نیز کمک رسانه استانی به اقتصاد و فرهنگ لرستان را از رویکرد‌های مثبت شبکه افلاک  برشمرد و گفت: این رویکرد کمک شایانی به توسعه و پیشرفت فرهنگی و اقتصادی استان خواهد کرد.
محمد بازوند مدیر کل پیشین مرکز لرستان نیز با اشاره به توفیقات شبکه افلاک در جشنواره‌های مختلف، مستندهای راه بی‌عبور، اشترانکوه، زندگینامه شهدای مدافع حرم استان و عامل چربی را از جمله تولیدات فاخر در شبکه افلاک برشمرد.
وی نصب ۱۰۵ ایستگاه فرستنده دیجیتال تلویزیونی و پوشش ۹۶ درصد جمعیت استان، ساخت ساختمان اس تی ام وان مرکز را  از دیگر کارهایی مهم در حوزه فنی ذکر کرد.
محمد بازوند طرح اطلس دفاع مقدس، مستند شهیدان میرشاکی را از جمله طرح‌های تلویزیونی در دست اجرا در شبکه افلاک عنوان کرد.
علیرضا شیروی مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان نیز گفت: بر اساس نظر سنجی‌ها شبکه‌های استانی در جایگاه چهارم نیاز مردم قرار دارد و شبکه افلاک نیز یکی از محبوبترین شبکه‌هاست و طبق آمارها رضایت ۸۰ درصد مردم را کسب کرده است.
وی همچنین به ۹ دی روز بصیرت و تجدید پیمان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: رسانه ملی همواره در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی و مبارزه با معاندان تلاش خواهد کرد.
علیرضا شیروی آمادگی خود را برای همکاری با همه دستگاه‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/