به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز از از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی البرز به منظور روان سازی ترافیک در راه ها و ممنوعیت تردد موتورسیکلت، انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محورهای کرج – چالوس از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه یکم آبان ماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۱ آبان ماه خبر داد.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه سوم آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

به گفته وی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز یکشنبه پنجم آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

گودرزی مطرح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز سه شنبه هفتم آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

وی از ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه دهم آبان ماه تا ساعت دو بامداد روز شنبه ۱۱ آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد خبر داد و افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه دهم آبان ماه تا ساعت دو بامداد روز شنبه یازدهم آبان ماه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان البرز در پایان اعلام کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه ها کشور و امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

انتهای پیام/س