به گزارش پایگاه خبری ربیع،به تازگی خبرهای جذابی در مورد شرکت نوکیا، متخصص اینترنت ۵G منتشر شده که نشان می دهد این شرکت خود تمرکز خود را روی بستر اینترنت ۵G متمرکز کرده است.

شکست شرکت نوکیا در پروژه های جانبی

شاید شما هم این موضوع را حس کرده باشید ، فعالیت های خارج از برنامه شرکت نوکیا چندان با موفقیت همراه نبوده است.نمونه هایی از فعالیت های شکست خورده نوکیا ، تولید دوربین VR و دستگاه های سلامت سنج بوده که نتوانست توقعات نوکیا را برآورده کند. حالا به نظر می رسد شرکت نوکیا تمام فعالیت های اضافه خود را متوقف کرده تا بتواند کاری را انجام دهد که در آن تبحر دارد. نوکیا احتمالا تیم موبایل و شبکه خود را با یکدیگر ادغام خواهد کرد تا بتوانند به صورت گروهی روی پروژه اینترنت ۵G تمرکز کند.

تغییرات مدیریتی شرکت نوکیا

این شرکت تغییرات مدیریتی زیادی هم شاهد بوده است. این شرکت مدیر اجرایی سابق خود را یعنی مارک روان را عوض کرده و به جای وی آقای تومی یوتو ۲۳ساله که متخصص ارتباطات رادیویی است ، جانشین او شده است. تخصص آقای تومی یوتو می تواند باعث شود تا بار دیگر نوکیا بتواند نام خود را بر سر زبان ها بیندازد.آینده اینترنت 5G و متخصص اینترنت 5G

آینده اینترنت ۵G و متخصص اینترنت ۵G

هنوز زود است که بخواهیم در مورد بازخورد این تغییرات صحبت کنیم ولی تمرکز شرکت نوکیا روی پروژه ۵G می تواند نتیجه ی خوبی داشته باشد. خیلی از شرکت های مخابراتی مانند AT&T ، T-Mobile و Verizon فعالیت خود را در زمینه بستر اینترنت ۵G آغاز کرده اند و تا ماه های آینده آن را عرضه خواهند کرد. شرکت نوکیا اگر بتواند این پروژه را به خوبی اجرایی کند ، دوباره نگاه تمامی کاربران دنیای تکنولوژی را به خود جلب خواهد کرد. باید دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

شرکت نوکیا و آینده این شرکت

شکی نیست که شرکت نوکیا، متخصص اینترنت ۵G در چند سال اخیر تلاش کرده تا بتواند دوباره اعتبار سابق خود را بدست آورد ولی هنوز نتوانسته نتیجه لازم را کسب کند. شرکت نوکیا تاریخچه غنی در دنیای تکنولوژی دارد و به نظر ما خیلی از کاربران قدیمی دنیای تکنولوژی منتظر هستند تا شرکت نوکیا باز هم قدرت نمایی کند. همه ما منتظر این هستیم که ببینیم تصمیمات جدید شرکت نوکیا چه نتیجه ای خواهد داشت.