به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس در کرج، محمدعلی نجفی صبح امروز در ستاد راهیان نور استان که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد گفت: ادامه راه شهادت و مسسر ایثار همیشگی است و هیچ‌کس قادر نخواهد بود این فرهنگ وا از بین ببرد.
وی افزود: در مراسماتی همچون کنگره‌شهدا استان البرز شاهد تأثیرات هشت‌سال دفاع‌مقدس بودیم که با حضور ۴۰ هزار نفر از البرزنشینان انقلابی همراه بود.
استاندار البرز بیان کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری راهیان‌نور یک جلوه‌ ویژه از پاسداشت دفاع‌مقدس است که از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.
نجفی اظهار کرد: باید برای شهدا سنگ‌تمام بگذاریم و ایثتر و رشادت بزرگ‌مردان را قدردان باشیم تا از کمی‌از دین خود را نسبت به حماسه‌آفرینان کشور ادا کنیم.
وی با بیان اینکه باید از خانواده شهدا نیز قدردانی به‌عمل بیاید، تصریح کرد: نسل جوان باید از آثار دفاع‌مقدس دیدن داشته باشند و نسبت به این ارزش آگاه شوند.
استاندار البرز با اشاره به اینکه برای شکوه بیشتر برگزاری اردوهای راهیان نور تمام توان خود را به‌کار خواهیم گرفت، ادامه داد: متولیات امر باید با همکاری و اتحاد همه‌جانبه برنامه‌ریزی داشته باشند تا شاهد بروز حوادث ناگوار نباشیم.
انتهای پیام/۳۳۹۳