به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از جام نیوز؛ مشکلات اقتصادی در ماه های اخیر گریبان مردم را گرفته و نارضایتی فراوانی را در سطح جامعه به وجود آورده است. این مشکلات در حالی به وجود آمده که کارشناسان منشا اصلی آن را نه فشارهای بین المللی، بلکه بی تدبیری مسئولان داخلی می دانند اما در کمال تعجب هیچ اقدام کارآمدی برای حل مشکلات اندیشیده نمی شود و روز به روز بر مشکلات اقتصادی و معیشتی افزوده می شود. از طرفی مسئولان دولتی که روزگاری حرف درمانی را به عنوان راه کاری برای فرار از پاسخگویی به انتقادات سرلوحه فعالیت های خود قرار داده بودند این روز ها حتی در سخن گفتن جوانب لازم را در نظر نگرفته و با مواضع خود نمک بر زخم مردم می پاشند!

علی علیزاده، کارشناس سیاسی مقیم انگلستان در همین خصوص نوشت: “علت کمبود و گرانی گوشت هر چه هست، من اگر جای رییس دولت و وزرای مربوطه بودم رسما اعلام میکردم تا زمان حل مشکل شخصا لب به گوشت نمیزنم. آقای روحانی! به هرحال شما نماینده این ۸۵میلیون هستید. اگر در حل مشکلات پیش قدم نمیشوید لااقل در حس مشکلات همراه مردم باشید. ایکاش حداقل تظاهر میکردید.”

این در حالی است که حجت‌الاسلام حسن روحانی در مراسم بهره‌برداری از فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: انصاف نیست شاگرد نمره ۲۰ را برای نمره ۱۹.۵ سرزنش کنیم! این اظهارات رئیس جمهور نشان دهنده این است که وی کاملا از عملکرد دولت خود راضی بوده و عملکرد منفی دولت خود را تنها به اندازه نیم نمره می داند!