سرهنگ “حمید امیرخانی” گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده دانگ فنگ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون تعداد ۴۹۸ کارتن ظروف استیل وشیشه ای قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه دو میلیارد ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص راننده کامیون دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف ۶۰ خودروی متخلف در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف در شهرستان اصفهان و توقیف ۶۰ دستگاه خودروی آنها خبر داد.

سرهنگ “حسن یاردوستی” گفت: در راستای ارتقاء نظم و انضباط ترافیکی- اجتماعی و همچنین کاهش تخلفات حادثه ساز ماموران انتظامی شهرستان اصفهان طرح ویژه ارتقاء امنیت اجتماعی را روز گذشته اجرا کردند.

سرهنگ یاردوستی افزود: هدف اصلی پلیس در این طرح افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان و همچنین کاهش تلفات جانی و خسارات مالی می باشد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران ضمن استقرار در نقاط حادثه ساز شهر با ۶۰راننده متخلف به دلیل ارتکاب جرائم گوناگون از جمله انجام حرکات نمایشی و نداشتن مدارک مربوطه ،سرعت و سبقت غیر مجاز برخورد و وسیله نقلیه آنان را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

رئیس پلیس مرکز استان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی به منظور ایجاد و حفظ امنیت و آرامش برای شهروندان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده و با افرادی که بخواهند با قانون شکنی و انجام رفتارهای ناهنجار اجتماعی آسایش شهروندان را سلب کنند برخورد قاطع و قانونی می کند.

عدم توجه به جلو یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

در اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک کشنده ایویکو راننده پژو فوت و سرنشین آن مجروح شد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” معاون اجتماعی پلیس اصفهان گفت: ماموران پلیس راه “نطنز-بادرود” ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه روز گذشته از برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک کامیون کشنده ایویکو در آزاد راه امیرکبیر مطلع شدند که بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده ۶۴ ساله پژو پارس جان خود را از دست داده بود و سرنشین آن به شدت مجروح شده بود.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه رانندگی را عدم توجه به جلوی راننده پارس اعلام کرده اند .

سرهنگ جهانگیر کریمی در پایان از رانندگان خواست: هنگام رانندگی توجه کامل به جلو و اطراف داشته باشند و با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث جبران ناپذیر رانندگی نباشیم.

دستگیری سارقان میلیاردی اماکن خصوصی در فلاورجان

ماموران پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان دو سارق حرفه ای اماکن خصوصی و یک مالخر اموال را دستگیر و در بازرسی ازانبار متعلق به خریدار اموال یک میلیارد ریال اموال مسروقه کشف کردند.

سرهنگ “حسن نیکبخت” فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت : در پی وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی شهرستان فلاورجان شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام یکسری کارهای تخصصی دو سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و در دو عملیات جداگانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: این دو سارق به سرقت از اماکن خصوصی شهروندان و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه افزود: در بازرسی از انبار متعلق به مالخر یک میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان با اشاره به تشکیل پرونده در این خصوص و تحویل متهمان به مراجع قضائی از صاحبان اماکن خصوصی و کارگاه ها خواست : اماکن خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مانند دوربین مداربسته مجهز کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مانند پرسه زنی افراد ناشناس در اطراف کارگاه ها یا اماکن خصوصی موضوع را فورا از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.