به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان از ارزش گذاری اموال طرح مولدسازی دارایی های دولت در استان اصفهان خبر داد و گفت:اموال طرح مولدسازی اموال دولت در اصفهان که به تصویب کارگروه مولدسازی استان رسیده بود قیمت گذاری شد.

ناصر یارمحمدیان در گفتگو با خبرنگار ربیع افزود: در جلسات قیمت گذاری اموال و دارایی هلای دولت رییس هیات مدیره و اعضا کانون کارشناسان رسمی دادگستری حضور دارند  و بیشترین تلاش ما در استان این است که از ظرفیت بخش خصوصی برای جذب سرمایه گذاران خارجی

است و برنامه ریزی شده است تا مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در جذب سرمایه گذار خارجی پیشگام باشد.

وی بیان داشت: وظیفه این مرکز،کسب سود برای مردم و کنار زدن موانع پیش روی سرمایه گذاران و جذب و حمایت از آنان است.

یارمحمدیان افزود: رویکرد دیگر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان، استفاده از آژانس ها در تشویق، جلب و جذب سرمایه گذاران خارجی در استان است.

وی ادامه داد: در ایتن راستا  با تمام دستگاه های اجرایی استان مکاتباتی صورت گرفته تا فرصت ها، قوانین، اطلاعات اولیه مورد نیاز از قبیل قوانین مالی و مالیاتی، اطلاعات بازارها و منابع اولیه و … را تهیه و در اختیار متقاضیان قرار دهند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان تصریح کرد: طبق قانون تشویق و حمایت(فیپا)، سرمایه گذاران خارجی  از کلیه تسهیلات، مزایا و معافیت هایی بهره مند هستند و هر نوع سرمایه‌گذاری اگر از طریق مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان انجام شود علاوه بر حمایت ها، از موازی کاری دیگردستگاه‌ها نیز جلوگیری می شود.

زهرا زرفشانی