فاطمه براتی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، بازیگر سینما و تلویزیون، درباره سریال «لحظه گرگ و میش» که به تازگی از شبکه آی فیلم بازپخش شد، گفت: فیلمنامه و کارگردان «لحظه گرگ و میش» سبب شد در این سریال بازی کنم.

فاطمه گودرزی در گفت‌وگو با ربیع اظهار کرد: تعیین‌کننده یک انتخاب برای بازیگر فیلمنامه است و در مرحله بعدی کارگردان اهمیت دارد.

وی افزود: پس از این دو موضوع بازیگرانی که در فیلم و سریال قرار است ایفای نقش داشته باشند مهم است.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در مجموعه «لحظه گرگ و میش» بیشترِ بازیگران جوان بودند و کار کردن با جوانان شور و حال خاصی دارد و آنها سرشار از انگیزه هستند.

وی با بیان اینکه مجموعه «لحظه گرگ و میش» فیلمنامه بسیار خوبی داشت، تصریح کرد: قصه فیلم در یک خانواده عاطفی جریان داشت و روابط جذب کننده بود و در کنار این موارد کارگردان کار هم بسیار خوب و با تجربه بود.

گودرزی خاطرنشان کرد: جوانان این تیم بااستعداد بودند و انگیزه فعالیت در عرصه بازیگری را داشتند و مشتاق یادگیری بودند و هدف از فعالیت در این حوزه برای این افراد صرفاً شهرت نیست، که این باعث می‌شود از همبازی بودن با آنها لذت ببرید و مایل به همکاری با ایشان باشید.

بازیگر سینما و تلویزیون اضافه کرد: لحظات نابی در تک تک سکانس‌های درام این قصه تجربه کردم و بسیار جذاب بود. موضوعی که در این سریال وجود داشت این بود که بچه‌هایی به‌خاطر عقاید پاک خود آسمانی شدند و خانواده شرایط خاصی را در این موقعیت تجربه می‌کند که در داستان لحظه گرگ و میش به تصویر کشیده شده است.

فاطمه براتی