به گزارش پایگاه خبری ربیع، احمد شریعتی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: در بزرگراه منتهی به فرودگاه اصفهان یک خروجی به طرف منطقه حصه جنوبی وجود دارد که راه ارتباطی به کمربندی خیابان جی است.

وی افزود: این خروجی به علت عدم داشتن علائم هشداردهنده به ویژه چراغ راهنما، شهروندان را دچار مشکل کرده چراکه در صورت گذشتن از این دوربرگردان ممکن است خطراتی توسط رانندگان به وجود آید که نیاز به نصب چراغ چشمک‌زن در این محل است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به تازگی شاهد فعالیت سرویس‌های حمل و نقل مسافر داخل شهر شده‌ایم که با عنوان تاکسی اینترنتی در حال تردد هستند؛ براساس قانون هرگونه مجوز حمل و نقل در شهر باید با مجوز شهرداری و سازمان تاکسیرانی باشد چراکه هم بر سیستم حمل و نقل و هم بر نوع اتومبیل نظارت دارد.

وی عنوان داشت: این گونه بروز و ظهور بدون مجوز نیاز به بررسی فوری دارد و با توجه به این موضوع پیش از بروز هر حوادثی پیرامون آن به علت عدم نظارت و کنترل باید استاندارد، شهرداری و سازمان‌های امنیتی استان نسبت به این مهم عنایت ویژه داشته باشند.

شریعتی تصریح کرد: میدان ارغوانیه در ورودی شرق اصفهان و منطقه ۱۵ به لحاظ کم بودن عرض میدان به ویژه در خروجی آن چندین بار شاهد سقوط کامیون‌ها و اتومبیل‌ها در حین دور زدن از میدان به داخل بزرگراه شده است و تلفات زیادی نیز در این زمینه بوده است.

وی اذعان داشت: این مهم نیاز به توسعه دور میدان و هم اصلاح شیب میدان است که درخواست می‌شود به این مورد مهم رسیدگی شود و مورد اصلاح قرار گیرد.

به گزارش فارس، تپسی (TAP30) یک سامانه هوشمند درخواست تاکسی است که در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج و اصفهان در حال فعالیت است؛ این سامانه از طریق اپلیکیشن موبایل متقاضیان را با رانندگان مرتبط می‌سازد.