به گزارش پایگاه خبری ربیع، حمیدرضا بخشنده فر در جلسه هم اندیشی ترافیک شهری روز ۱۷ اسفند در ساختمان معاونت حمل ونقل کاشان اظهار داشت:همه شهرهای توسعه یافته به ویژه کاشان دارای مشکل ترافیکی هستند و این دغدغه همه شهرداری ها است.
مهندس بخشنده فر افزود : فارغ از اینکه چه مساعلی باعث ترافیک میشود در زمینه حل ترافیک حتی اگر راه را درست برویم ولی فرهنگ ترافیک و رانندگی را بالا نبریم اثر گذاری در ترافیک نخواهد داشت.
بخشنده فر خاطر نشان کرد : بحث فرهنگ سازی ترافیک در بین شهروندان را ارتقاع دهیم.
وی با اشاره به اینکه مشکلات ترافیک کاشان از پیچیدگی خاصی برخوردار هست، گفت:متاسفانه چون شهرداران هر زمان دوره کوتاهی برای مدیریت دارند با توجه به این مقوله طرح نرم افزاری ارزیابی حمل و نقل ترافیک را برگزار میکنیم و یک برنامه ۱۵ ساله به شهرداران میدهیم تا این طرح در پایان ترافیک کار امد باشد.
وی افزود: این طر ح جلوگیری خواهد کرد از تصمیمات سلیقه ایی و با تغییر مدیران دستخوش تغییر نمیشود.
معاونت حمل ونقل ترافیک شهرداری کاشان اذعان داشت: با اجرای طرح نرم افزاری ترافیک دیگر نقطه ایی کار نمیشود ومعایب و مزایا از قبل از اجرا سنجیده میشود.
ریاست هییت مدیره سازمان اتوبوسرانی با اعلام میانگین سفر شهری هر شهروند کاشانی ۳ سفر در روز که ۵۲درصد با خودرو شخصی و ۱۷ درصد با موتور و ننها ۸ درصد با وسایل همگانی انجام میشود بیان داشت: این خود باعث به وجود امدن ترافیک شهری میشود که این خود رویکرد جدی تر طرح ترافیک شهری را میطلبد.
این نشست با مسوولان بهزیستی توان یابان و فعلان شبکه های اجتماعی انجام شد و از مشاوره و هم اندیشی اعضا استفاده شد

انتهای پیام/