فرماندار ویژه کاشان در نشست با تنی چند از جانبازان ۷۰ درصد ضایعه نخاعی و مسوولان مرکز توانبخشی خاتم الانبیاء گفت: تجربیات دوران دفاع، مقاومت در برابر حجمی از بیمارهای جسمی و روانی و شکیبایی در مقابل ناملایمات زندگی از شما انسانی هایی بی مانند و بی تکرار ساخته است.
مرتضایی با توصیه به مسوولان شهرستان برای حضور در این مرکز گفت: بازدید از این مراکز و گفتگو با یادگاران دوران دفاع مقدس علاوه بر قدردانی ناچیز از این رزمندگان و ایثارگران، به نوعی تجدید میثاق با آرمان های و ارزش های انقلاب است که امکان آشنایی بیش از پیش با نام آوران واقعی این مرز و بوم و رفع پاره ای از مشکلات را فراهم می آورد.
وی بر اهمیت توسعه خدمات برای جانبازان تاکید کرد و اظهار داشت: به منظور رفع نیازها و تسریع و تسهیل در امر ارائه خدمات درمانی، توانبخشی، فرهنگی، رفاهی و آموزشی به جانبازان، باید توجه بیشتری به این مراکز شود.
مرتضایی در ادامه به بیان مشکلات اقتصادی کشور پرداخت و افزود: دوران سختی، در حال گذار است و قطعا طبق وعده الهی شرایط مساعدی پیش روست از این رو برنامه ریزی های کنونی باید به گونه ای باشد که مشکلات خللی در ارائه خدمات به جانبازان و ایثارگران به ویژه در زمینه خدمات درمان و تامین دارو ایجاد نکند.
فرماندار ویژه کاشان برای تکمیل تجهیزات توانبخشی، انعقاد تفاهم نامه بین بخشی، فیزیوتراپ مستقر و همچنین حضور مسوولان استانی در آن مرکز قول مساعدت و پیگیری داد.
گفتنی است؛ فرماندار ویژه شهرستان کاشان به همراه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان ظهر امروز به منظور رسیدگی به پاره ای از مسائل از مرکز توانبخشی جانبازان خاتم الانبیاءدر خیابان امام خمینی(ره) بازدید و با رییس و هیات نمایندگان آن مرکز دیدار و گفتگوکرد.
ابراهیم قربانی