به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی بنیاد فردوسی خانه موزه استاد عزت اله انتظامی با همکاری بنیاد فردوسی، نخستین کارگاه‌های آموزشی «هنر و شاهنامه فردوسی»
ویژه کودکان و نوجوانان را  از یکم تا هفتم شهریورماه ۱۳۹۷ برگزار می‌کند.
گفتنی است این کارگاه‌های آموزشی در ۲ رشته هنری «هنر نقالی و شاهنامه خوانی» و  «هنر نقاشی و حجم‌سازی» با بهره‌گیری از داستان‌های حماسی و عاشقانه‌های شاهنامه فردوسی
ویژه کودکان و نوجوانان در رده سنی ۵ تا ۱۸ سال با ارائه مدرک معتبر از سوی بنیاد فردوسی و خانه موزه استاد عزت اله انتظامی  با حضور مدرسان هنری و فردوسی شناسان برجسته برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام تا تاریخ ۱۳۹۷/۵/۳۱ از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۲۳۵۸۲۸۳۴ پیام فرستاده و یا با شماره تلفن ۲۲۳۹۰۲۵۹ (داخلی ۱۰۴) تماس حاصل نمایند.
شایان ذکر است، برگزاری این دوره‌های آموزشی از   یکم تا هفتم شهریورماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در  خانه موزه استاد عزت اله انتظامی به نشانی:  تهران، قیطریه، بلوار اندرزگو (شرق به غرب)، رو به روی بلوار کاوه، کوچه احمدی، پلاک ۲۸ برپا می‌شود که ورود برای کودکان و نوجوانان به همراه یکی از اعضای خانواده آزاد است.
در ضمن، شهریه هر رشته هنری کارگاه‌های آموزشی هنر و شاهنامه با تخفیف ویژه مبلغ یک‌صد هزار تومان است که در نخستین جلسه کارگاه (یکم شهریورماه ساعت ۱۵) و هنگام ثبت نام حضوری در موزه استاد انتظامی قابل پرداخت است.

انتهای پیام/