به گزارش پایگاه خبری ربیع،اخرین تصاویر فاش شده از گوشی Mi 8 توسط یکی از سازندگان لوازم جانبی لو رفته و در وبسایتSlashLeaks منتشر شده است. این تصاویر به خوبی طراحی پرچمدار جدید Xiaomi را نشان می‌دهند.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید هر دو نسخه سفید و مشکی Mi 8 دارای حاشیه‌های مشکی در بخش جلویی هستند. ناچ به کار رفته در این گوشی اندکی پهن تر از حد معمول است و احتمال می‌رود علت این امر تجهیز این گوشی به فناوری تشخیص چهره سه بعدی باشد.

حاشیه قسمت پایینی این دستگاه نسبت به سایر طرفین اندکی پهن‌تر می‌باشد. بخش پشتی این دستگاه میزبان دوبین دوگانه عمودی و سنسور اثر انگشت می‌باشد. در بخش پایین دستگاه نیز شاهد قرار گیری اسپیکر و میکروفون به همراه پورت USB-C هستیم.

هیچ‌گونه مدرکی مبنی بر واقعی بودن این تصاویر وجود ندارد و حتی تصویر نسخه مشکی Mi 8نیز شبیه به یک تصویر ویرایش شده از آیفون X است. گفته می‌شود قلب تپنده این دستگاه پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۴۵ به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. انتظار می‌رود Mi 8 در ظرفیت‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شود. در بخش دوربین هم، بنا بر شایعات این دستگاه میزبان سنسورهای  ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی در بخش پشتی و یک دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.
علاوه بر موارد بالا شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه‌ای پیشرفته تر از این دستگاه با نام Mi 8 SE نیز به گوش می‌رسد. گفته می‌شود این دستگاه مجهز به صفحه نمایشی بزرگ‌تر به همراه سنسور اثر انگشت ادغام شده با صفحه‌ نمایش خواهد بود.