به گزارش پایگاه خبری ربیع، ابراهیم سانی خانی در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس استان قم با اشاره به برپایی این نمایشگاه در سال جاری، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس استان قم در سال جاری بر عهده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) است و در طول برگزاری این نمایشگاه هر روز ۸۰۰ دانش آموز برای بازدید می‌آیند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) شهر قم ادامه داد: شهرداری قم سنگ تمام برای نمایشگاه هفته دفاع مقدس گذاشته، محتوای این نمایشگاه در حال آماده شدن است و در این زمینه از ارگان‌ها و مجموعه‌های مختلف کمک گرفتیم.
سانی خانی افزود: پارکینگ‌های نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم با کمک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در حال آماده شدن است و برای زیباسازی محوطه این نمایشگاه از سازمان زیباسازی شهرداری قم کمک خواهیم گرفت.
وی با اشاره به غرفه‌های نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم، اظهار کرد: این نمایشگاه غرفه‌هایی در زمینه اقتصاد مقاومتی، پیشرفت‌های علمی ایران دارد، مدیران قم هر شب در طول برگزاری نمایشگاه در آن حضور پیدا می‌کنند و به مشکلات مردم رسیدگی خواهند کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) شهر قم ادامه داد: در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم، شاهد اجرای تئاتر سرباز وطن برای دانش آموزان و نیز بازسازی عملیات کربلای ۵ از عملیات‌های بزرگ دوران دفاع مقدس خواهیم بود، در روزهای عادی ۱۶ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید می‌کنند که در روزهای تعطیل به ۳۵ هزار نفر می‌رسد.
سانی خانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران مدیون شهر قم است و روحیه جهادی و انقلابی در شهرداری قم مشهود است و به این روحیه می‌بالیم،عوامل شهرداری قم نیروهای خدومی هستند که به صورت جهادی عمل می‌کنند و با بسیج همکاری دارند.