به گزارش پایگاه خبری ربیع، به تازگی جلسه ای در شهرداری اسلامشهر  برگزار شد که از آن خبرهای خوش برای مردم اسلامشهر به گوش می رسد؛ اخباری از جنس رویدادهای خوب و مثبت

براساس گزارشی که مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر منتشر کرده، با توجه به سرفصل های بودجه عمرانی سالجاری شهرداری اسلامشهر و در راستای گشایش های ترافیکی، موضوع اجرای پروژه های شاخص وکلان  برای امسال در نظر گرفته شده است که همین روزها باید منتظر آغاز عملیات اجرایی آنها باشیم.

احداث تقاطع غیر همسطح میدان نماز و همچنین ۲ عرشه پل روگذر  در محور اصلی شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

یکی از این تقاطع ها در کنار شهرک لاله و از انتهای مسیر  ۲۴ متری شمالی  در حال احداث به خیابان برنده سیفی یا همان خیابان بیمارستان تامین اجتماعی می رسد و تقاطع بعدی مربوط به کمربند شمالی شهر است.

در این جلسه نحوه تعامل و چگونگی طراحی و اجرای این پروژه ها و نیز تأمین منابع مالی برای  اجرای  همزمان این دو پروژه شاخص مورد بررسی قرار گرفت.

فرضیه اجرای این دو پروژه توسط یک کارگزار و مجری واحد با در نظر گرفتن ملاحظات معماری، اقتصادی و فرهنگی به منظور دقت عمل در اجرای پروژه و نیز کاهش تعهدات مالی شهرداری یکی از نکات قبال توجه در این جلسه بوده است.

مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر گزارش داده که تفاهم نامه اولیه میان شهرداری وقرارگاه حضرت خاتم الانبیاء برای قطعی شدن ا به تصویب شورای شهر و تائید فرمانداری نیاز دارد.

امید می رود شورا و فرمانداری هم به سرعت مراحل این کار را به انجام برسانند.