به گزارش پایگاه خبری ربیع، عجیب ترین گوشی سامسونگ در چند مدل مختلف دارای ویژگی هایی است که ممکن است در نگاه اول برای شما خنده دار به نظر برسد. با ورود گوشی های هوشمند به بازار، ظاهر نامطلوب برخی گوشی های سامسونگ ممکن است شما را یاد واژه عجیب ترین گوشی سامسونگ خواهید افتاد. در مقاله زیر عجیب ترین گوشی سامسونگ معرفی می شود.

عجیب ترین گوشی سامسونگ

عجیب ترین گوشی سامسونگ از نظر طراحی

عجیب ترین گوشی سامسونگ از نظر طراحی، مدل  Samsung Serene (2005) است. این گوشی با طرح جعبه جواهرات غیرمتداول توسط Bang & Olufsen طراحی شده است. عجیب ترین گوشی سامسونگ از صفحه کلید دایره ای مانند تلفن های سنتی استفاده کرده و از یک صفحه تاشو در طراحی عجیب ترین گوشی سامسونگ بهره می برد. علیرغم کمبودهایی که عجیب ترین گوشی سامسونگ دارد، یکی از طراحی های به یاد ماندنی این برند بود.

عجیب ترین گوشی سامسونگ

عجیب ترین گوشی سامسونگ از نظر قرارگیری پد شماره گیر

مدل Samsung X830 (2006) عجیب ترین گوشی سامسونگ از نظر قرارگیری پد دایل یا شماره گیر بود که در زیر صفحه نمایش پنهان بود. شکل این گوشی سامسونگ را به یک طراحی غیرمتداول هدایت کرد و بازخوردهای ناچندان جالبی نیز از کاربران گرفت. اما این کار به عجیب ترین گوشی سامسونگ اجازه داد که از فضا استفاده کارآمد داشته باشد.

عجیب ترین گوشی سامسونگ

عجیب ترین گوشی سامسونگ از نظر صفحه نمایش

مدل Samsung UpStage که در سال ۲۰۰۷ عرضه شد یکی دیگر از عجیب ترین گوشی سامسونگ است که به جای صفحه نمایش چرخشی، به گونه ای طراحی شده است که دو صفحه نمایش درونی و بیرونی دارد. عجیب ترین گوشی سامسونگ می تواند با زدن دکمه flip در دو حالت تلفن و رسانه دارای کنترل صفحه نمایش های مختص خود باشد. اما در حالت بسته نمی توان به پتانسیل کامل استفاده از عجیب ترین گوشی سامسونگ رسید.

عجیب ترین گوشی سامسونگ

عجیب ترین گوشی سامسونگ از نظر شکل ظاهری

گوشی مدل Galaxy Round همانطور که نام آن مشخص است، دارای طراحی عجیب و نامتعارف است. صفحه نمایش آن دارای انحنا بوده و جای کافی برای لمس وجود ندارد. این صفحه نمایش به معنای واقعی دارای خمیدگی است و ممکن است فکر کنید که در اثر حرارت خمیده شده است!

عجیب ترین گوشی سامسونگ

عجیب ترین گوشی سامسونگ از منظر ویژگی های جانبی

عجیب ترین گوشی سامسونگ از منظر ویژگی های جانبی Samsung Galaxy Beam است که در سال ۲۰۱۲ طراحی شده است. این گوشی روی کاغذ ویژگی های جذابی دارد اما چیزی که در آن عجیب است، وجود یک پروژکتور عجیب و غریب در آن است. گوشی Galaxy Beam به گونه ای طراحی شده که یک پروژکتور به عنوان کارکرد اصلی این گوشی در آن حضور داشته باشد و گویی وجود پروژکتور در عجیب ترین گوشی سامسونگ ضروری بوده است! با این حال عمر باتری آن کفاف استفاده زیاد از این پروژکتور را نمی دهد که این خود یکی از باگ های این گوشی محسوب می شود. عجیب ترین گوشی سامسونگ فروش کمی در بازار داشت و سامسونگ مجبور به تعطیلی خط تولید این گوشی شد.

عجیب ترین گوشی سامسونگ

عجیب ترین گوشی سامسونگ تاشو

اکثر مردم گوشی های تاشو خاک خورده قدیم را فراموش کرده اند اما سامسونگ به این نتیجه رسید که برخی از افراد همچنان به این معیار علاقه مند هستند. به همین علت در سال ۲۰۱۳، مدل W201x را رونمایی کرد. این گوشی تاشو برای بازارهای خارج از کشور به ویژه کشور چین عرضه شده است و کلمه W را برای نامگذاری این سری انتخاب کرده است. هر یک از این تلفن های سری W دارای دو نمایشگر است: یکی در خارج که گوشی شما را مانند یک گوشی هوشمند می کند و دیگری در داخل که آن را مانند گوشی های تاشوی قدیم کرده است. عجیب ترین گوشی سامسونگ دارای صفحه نمایش داخلی ۳.۷ اینچی ۴۸۰ پیکسلی آمولد، یک پردازنده چهار هسته ای ۱.۴ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱.۹ مگاپیکسلی و باتری ۱۸۵۹ میلی امپری است. سال گذشته نیز سامسونگ مدل W2018 این گوشی را با ویژگی های بهینه عرضه کرد.