به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، رحیم خستو، سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ظهر امروز در حاشیه یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه در این جلسه چند مصوبه و لایحه مطرح شد، گفت: با توجه به هزینه بالای کفن و دفن اموات، نگهداشت فضای سبز و … لایحه ای مبنی بر افزایش قیمت خدمات در جلسه امروز مطرح شد که بنابرآن مقرر شده قیمت قبور جاری ۲۲ هزار تومان و قیمت برخی قبور که شرایط خاصی دارند بیشتر افزایش یابد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: ظرفیت آرامستان بهشت سکینه (س) کرج در آستانه تکمیل است و در این راستا آرامستان بهشت علی (ع) ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی ساماندهی تپه مرادآب را یکی از اولویت‌های شورای پنجم دانست و مطرح کرد: امسال ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای این طرح تخصیص یافته است؛ با تصویب لایحه جایگزینی یکی از مساجد این محدوده روند تملک و آزادسازی واحدهای این تپه با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

خستو ادامه داد: با اتمام تملک واحدهای مسکونی این محدوده راه برای جذب سرمایه گذار و اجرای طرح‌های فرهنگی و … و در نهایت ساماندهی این تپه فراهم می‌شود.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تعریض و تکمیل خیابانی که به نوعی کنارگذر کرج محسوب می شود و از خط چهار حصار تا تونل بیلقان را در بر می گیرد را یکی از لوایح و مصوبات جلسه امروز عنوان کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: ۲۰ میلیارد تومان به تکمیل این پروژه اختصاص داده شده که با تزریق آن پیش بینی می‌شود، تا پایان سال مسافران نوروزی بتوانند از این مسیر تردد کنند و از زیبایی‌های کرج لذت ببرند.

وی حفر۲۰۰ حلقه چاه در مناطق مختلف شهر را از دیگر لوایحی که در جلسه امروز مطرح شد و با اکثریت آراء به تصویب رسید، عنوان کرد و افزود: با حفر این چاه ها زمانی که بر اثر بارش باران سیلاب یا روان آب جاری می‌ شود، امکان ذخیره آب‌های سطی فراهم و از این طریق در منابع آبی شهر صرفه جویی می‌شود.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/