به گزارش پایگاه خبری ربیع، همزمان با سومین روز از هفته دولت و با حضور معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب شهری مازندران، فرماندار و مسئولان شهرستانی و خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم، طرح فاضلاب در منطقه ستارخان نوشهر با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال اجرایی و افتتاح شد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت در این مراسم با اشاره به لزوم اجرای طرح‌های فاضلاب در شهرهای شمالی گفت: طی سال‌های اخیر با توجه به حمایت و نگاه ویژه دولت به محیط زیست و ضرورت حفظ منابع آبی، اجرای طرح‌های فاضلاب سرعت بیشتری یافت.

پرویز یزدان‌پناه، ادامه داد: با استفاده از تسهیلات بانک توسعه اسلامی و حمایت مسئولان کشوری و استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در ۵ شهر مازندران، طرح‌های فاضلاب اجرایی خواهد شد که گام مهمی در جبران عقب‌ماندگی این استان در زمینه برخورداری از این طرح‌ها برداشته می‌شود.

وی در ادامه سخنانش به اتمام عملیات اجرای طرح فاضلاب در منطقه ستارخان نوشهر اشاره و تصریح کرد: این طرح به طول ۷ کیلومتر شامل خطوط اصلی و فرعی و جمع‌کننده فاضلاب به مرحله بهره‌برداری رسید.

معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب شهری مازندران، اظهار داشت: در این طرح ۵۰۰ فقره انشعاب فاضلاب نصب و جاری‌سازی شد و حدود ۲ هزار خانوار از مزایای این طرح برخوردار شدند.