به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، عزیز الله شهبازی در حاشیه سفر یک‌روزه خود به اشتهارد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با پنجمین روز از ایام‌الله دهه فجر ۴۴ پروژه در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به بازدید از چند واحد صنعتی و تولیدی در این اشتهارد، افزود: طرح‌هایی که در اشتهارد آغاز شده طبق گفته مسؤولان استانی ۲۷۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دولتی در آن‌ها انجام خواهد گرفت.

شهبازی در ادامه به مشکلات مربوط به شرایط آب و هوایی اشتهارد اشاره کرد و گفت: طرح بیابان‌زدایی در این شهرستان به‌منظور مقابله با ریز گردها انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان خیر ساز اشتهارد از مواردی بود که نیاز به بررسی داشت و مدت دو سال معطل‌مانده است و در جلسات امروز موردبررسی قرار گرفت.

استاندار البرز تصریح کرد: تأمین و تجهیز اورژانس و آمبولانس در راستای خدمات‌رسانی در حوزه سلامت نیز در دستور کار جدی مسؤولان قرار دارد.

شهبازی در پایان به طرح کلنگ‌زنی شبکه گازرسانی در چهار روستای اشتهارد خبر داد و اضافه کرد: با انجام این طرح سراسر شهرستان اشتهارد از نعمت گاز برخوردار خواهد شد.

انتهای پیام/ف