به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، برنامه «زنده باد زندگی» دوشنبه میزبان حسینعلی شهریاری؛ نماینده مجلس شورای اسلامی، محمدرضا واعظ مهدوی؛ مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر و نماینده مسائلی استان سیستان و بلوچستان می شود تا با آنان درباره طرح های ویژه توسعه استان سیستان و بلوچستان، اشتغالزایی و طرح محرومیت زدایی به صورت ویژه به بحث و گفت و گو بپردازد.
همچنین رضا نورا؛ از کارآفرینان موفق استان یکی دیگر از مهمانان این برنامه است که بدون حمایت و مشارکت بخش دولتی و اخذ تسهیلات بانکی موفق به ایجاد اشتغال در این استان در سطح قابل قبولی شده است.
«زنده باد زندگی» در فصل هفتم خود بر موضوع اقتصاد مقاومتی، توانمندسازی اقتصادی، معیشتی و مهارتی جامعه ایرانی متمرکز شده و راهبرد آن بررسی شرایط اقتصادی و افزایش توانمندسازی مهارتی و معیشتی همه گروه های جامعه و افزایش آگاهی مردم نسبت به توانمندی‌هایشان خواهد بود.
گفتنی است برنامه «زنده باد زندگی» کاریست از گروه دانش و اقتصاد با تهیه کنندگی و اجرای محمد جعفر خسروی که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰:۳۰ روانه آنتن می شود و بازپخش آن همان روز ساعت ۳۰ دقیقه بامداد خواهد بود.

انتهای پیام/