به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج، فردیس، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی گفت: مردم ما با انقلابشان عجین هستند و آمده اند با آرمان های انقلاب و امما راحل(ره) بیعت کنند و ملاحظه می کنید که چه شور و اشتیاقی در پیر و جوان هست و برخی حتی با ویلچر آمده اند و نخواسته اند از این حرکت مردمی باشکوه جا بمانند.

رییس کمیسیون معادن مجلس گفت: باید قدر این مردم را بدانیم، مردمی که حاضرند برای انقلاب هرچه در توان دارند فداکاری کنند و از جان و مال خود مایه بگذارند. این مردم در طول این چهل سال در فراز و نشیب‌های مختلفی با انقلاب همراه بوده اند و مسؤولین باید تمام تلاش خود را بکنند تا مشکلات مردم حل شود.

اکبریان گفت: هم ضعف مدیریت در کشور داریم و هم تحریم‌های بی‌سابقه دشمن که موجب شده است مردم دچار مشکلاتی شوند. در جنگ اقتصادی هستیم و این جنگ سخت‌تر از جنگ نظامی و سیاسی است و به طور مستقیم با زندگی مردم سروکار دارد اما باید ایستادگی کنیم و با درایت، تلاش و تحمل سختی‌ها این مرحله را هم پشت سر بگذاریم و دشمن را ناکام کنیم.

انتهای پیام/و/ف