به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، عزیزالله شهبازی صبح امروز در ششمین روز از دهه فجر در آیین افتتاح مدرسه ۲۴ کلاسه پسرانه قلم، اظهار داشت: این ایام یادآور روزهای جبهه و انقلاب است چرا که همراهی و همدلی میان همه ادارات و دستگاه‌ها موج می‌زند.

وی با اشاره به برکات ایام انقلاب و جنگ هشت ساله افزود: دشمن همواره تلاش کرده از راه های مختلفی با مردم ما مقابله کند و تحریم‌های ظالمانه طی این ۴۰ سال نیز از سوی دشمن به مردم تحمیل شده است.

استاندار البرز بیان کرد: بزرگترین درس دفاع مقدس برای ما همت همگانی بود که باید این اصل را شعار خود قرار دهیم و رمز پیروزی ما امروز هم عمل به این شعار خواهد بود.

وی ضمن اشاره به تلاش مسؤولان استانی خاطرنشان کرد: همت لازم در مسؤولان برای توسعه استان وجود دارد و مردم هم باید با ما همراهی کنند.

استاندار البرز ضمن اعلام حمایت از ارتقای ظرفیت های آموزشی استان به اهمیت توسعه زیرساخت‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: زمین در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار خواهد گرفت و توسعه این واحد آموزش عالی طی مراسمی کلنگ‌زنی خواهد شد.

شهبازی با اعلام حمایت از نوسازی و تجهیز مدارس گفت: هر میزان که سازمان نوسازی مدارس کشور به مدارس البزر کمک کند به همان میزان اعتبار در سطح استان برای نوسازی مدارس تخصیص خواهیم داد.

انتهای پیام/و/ف