به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس در کرج، سردار سید یوسف مولایی صبح امروز در ستاد راهیان نور استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: با استمرار سفر راهیان‌نور در طول سال شاهد برکات و اثرات مثبتی در کشور هستیم.
وی راهیان نور را یک اقدام آفندی برای مقابله با هجمه‌های دشمن دانست و افزود: ما می‌توانیم از راهیان درس اتحاد و همدلی بگیریم و یکی از اقدامات افتخار آمیز کشور را درک کنیم و آن‌را سینه به سینه به آیندگان منتقل کنیم.
فرمانده سپاه امام حسن‌مجتبی (ع) البرز بیان کرد: راهیان‌نور یک نقطه اتحاد و همدلی مشترک برای قشر جوانان است که معرف سیمای قهرمان‌پروری در کشور می‌باشد، قهرمانانی همچون خلبان عباس بابایی که ایثار و شهادت را با خون خود ترسیم کردند.
مولایی ضمن انتقاد به عدم ثبت هیچ‌یک از رشادت‌های شهدا در کتاب درسی دانش‌آموزان، ادامه داد: این در حالی است که دشمن برای نسل جوان خود قهرمان‌سازی کرده و شخصیت‌های خودساخته را به نوجوانان به عنوان قهرمان معرفی می‌کند.
وی با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را برای خود و نسل جوان ترسیم کنیم، تصریح کرد: پیشنهاد می‌دهم در سفر راهیان نور سال جاری مسئولان به صورت جمعی در این منطقه حضور یابند تا با این فضا آشنایی بیشتری پیدا کنند.
انتهای پیام/۳۳۹۳