به گزارش پایگاه خبری ربیع، حجت الاسلام نور الله ولی نژاد گفت: امروز رسالت متولیان حوزه فرهنگی، قرآنی و اجتماعی بسیار سنگین است و باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی اقدامی جهادی داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان حجت‌الاسلام نور الله ولی نژاد در کارگاه آموزشی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی که با حضور نخبگان مؤسسات و مراکز قرآنی، فرهنگی و اجتماعی برگزار شد عنوان داشت: خانواده‌ها باید از استحکام و اصولی برخوردار باشند که همه اعضای آن احساس آرامش کنند همچنین امروز وجود برخی از مشکلات باعث رنجش جامعه شده است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه زندگی دارای یک فرمول است و باید آن را مدیریت کرد،گفت: مادران نقش اساسی در مدیریت خانواده و برطرف کردن برخی از مشکلات دارند.

وی افزود:مشکلاتی که گاهی در بین خانواده ایجاد می‌شود نمی‌توان با قوه قضائیه یا نیروی انتظامی برطرف کرد بلکه با چاره اندیشی می توان آن را از بین برد.در ادامه حجت‌الاسلام سایری عنوان داشت:آسیب های اجتماعی یکی از پدیده هایی است که مشکلاتی فرا روی جامعه‌ی امروزی ایجاد کرد و در اکثر خانواده‌های ایرانی جای گرفته است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گستان افزود: امروز رسالت متولیان حوزه فرهنگی، قرآنی و اجتماعی بسیار سنگین است و باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی اقدامی جهادی داشته باشند.

گفتنی است، این کارگاه آموزشی با حضور اعضای اتحادیه مؤسسات و تشکل های مردمی فرهنگی، اتحادیه قرآن و عترت، مجمع کانون‌های فرهنگی، مجمع بانوان فرهیخته، دبیرخانه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی، دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر گرگان در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.