به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز ، حسین محمدی اظهار کرد: دامنه‌های شرقی و شمالی کرج ظرفیت قابل توجهی برای ایجاد پارک طبیعت دارد که با استفاده از توان بخش خصوصی می‌توان از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده کرد.
وی ادامه داد: توسعه فضای سبز شهری علاوه بر کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از گسترش ذرات آلاینده، نقش به سزایی در ارتقای زیبایی بصری شهر دارد.

رییس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج افزود: در شهری که سرانه فضای سبز به استانداردها نزدیک است مردم از نظر جسمی و روحی در شرایط مناسبی قرار دارند و آمار آسیب‌های اجتماعی نیز به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.
وی با اشاره به ظرفیت پارک‌های طبیعت برای اشتغالزایی توضیح داد: با راه اندازی باغ وحش، باغ پرندگان و مراکز خدماتی در پارک‌های طبیعت می‌توان برای عده زیادی درآمدزایی و اشتغال ایجاد کرد.
محمدی با تاکید بر ضرورت ایجاد نمایشگاه دائمی گل و گیاه در کرج گفت: با وجود نهالستان‌ها و گلخانه‌های متعددی که در مناطق مختلف شهر وجود دارد جای خالی نمایشگاه دائمی گل و گیاه در کرج احساس می‌شود.
وی افزود: نمایشگاه دائمی گل و گیاه می‌تواند به یکی از جاذبه‌های شهر تبدیل شود و شهروندان و مسافران با مراجعه به آن علاوه بر تهیه گل و گیاه ، بخشی از اوقات فراغت خود را سپری کنند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ضرورت ساماندهی ورودی‌های شهر افزود: ورودی‌های کرج زیبنده شهروندان و مسافران نیست به همین دلیل باید با اجرای طرح‌های مختلف نسبت به ساماندهی این ورودی‌ها اقدامات لازم را صورت داد.
این عضو شورا، گفت: به جز ورودی‌ها باید به حال سرویس‌های بهداشتی های عمومی نیز فکری کرد. متاسفانه تعداد سرویس‌های بهداشتی پاسخگوی نیاز شهروندان و مسافران نیست به همین دلیل باید تا قبل سال جدید نسبت به اضافه کردن چند سرویس بهداشتی در مناطق مختلف شهر اقدام کرد.

انتهای پیام/و