به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، مهدی ولایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران مدارس صدرا استان البرز رویکرد مدارس صدرا در پرورش فکری و روحی نسل جوان استان را خوب و مثبت ارزیابی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد:در سال های اخیر با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان نظام و انقلاب با هدف ایجاد انحراف فکری و عقیدتی در نسل جوان، رویکرد پرورشی می تواند نسل جوان جامعه را از قرار گرفتن در معرض آسیب های اجتماعی مصون نگه دارد.

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیران مدارس صدرای استان اظهار کرد: بهره گیری از رویکرد تربیتی و پرورشی در دو مدرسه صدرا در البرز علاوه بر رویکرد آموزشی مطلوب، منجر به استقبال خوب خانواده ها از این دو مدرسه شده است.

ولایی برحق با اشاره به اینکه در سنوات اخیر بحران ورود به دانشگاه ها که معضلی بزرگ برای خانواده ها بوده رفع شده است، افزود: خانواده ها با بهره گیری از مدارس صدرا می توانند علاوه بر بعد آموزشی بعد پرورشی فرزندان خود را نیز ارتقا دهند. همکاری اداره کل آموزش و پرورش با تبلیغات اسلامی می تواند در توسعه و ارتقای کیفی این مدارس اثرگذار باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز خاطر نشان کرد: هم اکنون در استان دو مدرسه صدرا در شهرستان کرج و نطرآباد دایر است که امیدواریم با همکاری آموزش و پرورش بتوانیم این مدارس را در شهرستان های ساوجبلاغ، اشتهارد و فردیس نیز ایجاد کنیم.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/