به گزارش پایگاه خبری ربیع، نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارو عصر امروز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار شد.

علی شالباف در این نشست خبری اظهار‌ داشت: در این نمایشگاه شاهد حضور ۱۱۵ شرکت از ۶ استان هستیم که استان‌های تهران، اصفهان، خراسان، فارس، البرز و قم در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند؛ حدود ۵۵ درصد از شرکت‌کنندگان از استان اصفهان بوده‌اند که ۳۲ درصد از استان تهران و ۱۳ درصد از سایر استان‌ها در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر عامل‌ شرکت متحدان‌ آریا ادامه داد: این همایش با همکاری و مشارکت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شده است، فعالیت‌های این صنعت ارتباط مستقیمی با سلامت انسان‌ها دارد به همین دلیل سعی کردیم با توصیه و تاکیدی که داشتیم، حضور مشارکت‌کنندگان را ممیزی کنیم؛ فکر می‌کنم اگر دقیق‌تر به این موضوع توجه کنیم این موضوع سبب می‌شود مراجعه کنندگان با اطمینان بیشتری از نمایشگاه بهره‌برداری کنند.

وی تصریح کرد: همزمان با این نمایشگاه، همایش تخصصی نیز برگزار می‌شود، امیدوارم این نمایشگاه مورد توجه فعالان صنعت قرار گیرد و بتوانیم گام موثری در راستای اعتلای صنعت تجهیزات پزشکی برداشته باشیم.