به گزارش پایگاه خبری ربیع،این توپ فوتبال جدید مشابه همه توپ های ورزشی دارای سایز های مختلف است. این توپ فوتبال در دو سایز ۴ و ۵ عرضه می شود که نسخه چهارم ابعاد و وزن کوچکتری دارد. این توپ دارای محیط ۶۳۵ – ۶۶۰ میلیمتر و وزن ۳۵۰ – ۳۹۰ گرم می‌باشد که از ترکیب رنگی جذاب آبی و زرد غالب استفاده می‌کند. اندازه بزرگتر این توپ مشابه توپ های ورزشکاران حرفه ایی است و  دارای محیط ۶۸۰ – ۷۰۰ میلیمتر و وزن ۴۲۰ – ۴۵۰ گرم است که از رنگ جذاب آبی در این توپ استفاده شده است.

اما نکته های جالب توجه از این گوشی هوشمند دارا بودن یک ماژول محاسبه مسیرِ با سرعت بالا، یک چیپ محاسبه‌‌گر میکرو و یک سنسورِ با عملکرد بالا، به این توپ متصل می‌شوند تا الگوریتم حرفه‌ای مسیر حرکت را در لحظه فراهم کنند. شما می‌توانید مسیر دینامیک را تجزیه و تحلیل کنید زیرا نتیجه حرکت به درستی ثبت می‌شود. این توپ ورزشی به وسیله یک نرم افزار به گوشی کاربران متصل می شود و می‌تواند ویدیو کوتاهی را در طول استفاده ضبط کند. ذخیره  داده‌های حرکتی، ذخیره‌سازی ابری و به اشتراک‌گذاری در پلتفرم های اجتماعی، قابلیت‌های دیگر این توپ هوشمند هستند.

این نرم افزار دارای سخ سطح مختلف است و ۱۴ برنامه ورزشی را پیشرفته را ایجاد می‌کند و سیستم می‌تواند دستاورد هر تمرین را ذخیره سازد. رتبه‌بندی دستاوردهای شخصی توسط متخصص آنلاین نیز وجود دارد.

INSAIT JOY از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با یک بار شارژِ ۳۰ دقیقه‌ای، به مدت ۳ ساعت به طور پیوسته استفاده شود. باتری کاملا فول شارژ آن امکان استفاده‌ی بیش از ۷ ساعت از آن را در یک بار فراهم می‌سازد و ۴۰ روز نیز در حالت استندبای شارژ نگه می‌دارد.