مهدی امیدوار در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به نحوه توزیع شکر در سطح شهر بجنورد اظهار کرد: ۵ عمده‌فروش و فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهر برای توزیع شکر انتخاب‌شده و در حال توزیع هستند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر عدم عرضه شکر توسط برخی از واحدهای صنفی گفت: یکی از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای در مرکز استان که دارای تعدادی شعبه نیز هست از عرضه شکر به‌صورت تک کالایی خودداری کرده و شکر را در صورت خرید سایر کالاها به مشتریان عرضه می‌کرده است.

رئیس اتاق اصناف بجنورد این اقدام فروشگاه زنجیره‌ای را خلاف قانون عنوان کرد و افزود: بازرسان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز این اقدام را به‌عنوان تخلف ثبت کردند.

وی قیمت فعلی شکر تنظیم بازار را سه هزار و ۴۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم اعلام کرد و ادامه داد: هر خانواری می‌توان ۳ کیلوگرم شکر آماده و بسته‌بندی‌شده را از محل‌های توزیع در بجنورد به جهت استفاده، خریداری کند.

امیدوار در انتها هرگونه کمبود در توزیع شکر را تکذیب کرد و گفت: شکر به میزان کافی بازار در انبارها موجود است و هیچ‌گونه نگرانی برای خانوارها و قنادی‌ها وجود ندارد.

گفتنی است شب گذشته برخی مطالب در فضای مجازی از کمبود شکر در سطح شهرستان بجنورد خبر دادند.

انتهای پیام/