به گزارش پایگاه خبری ربیع، سعید ابریشمی‌راد در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی مجموعه ورزشی مرحوم حاج علی اکبر مصلحی شهرک خاتم الانبیاء، با اشاره به کم برخوردار بودن این ناحیه از منطقه چهار به واسطه خدمات و زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی گفت:در خصوص فضای ورزشی موجود و کنونی در این ناحیه می‌توان تنها از سالن ورزشی در حال ساخت ناحیه مقاومت بسیج نام برد که مساحتی حدود ۷۰۰ متر مربع دارد.
وی خاطرنشان کرد: با مساعدت صورت گرفته و واگذاری زمین‌های ورزشی به شهرداری‌ها این مهم برای این پروژه نیز موضوعیت پیدا کرد و تصمیم احداث مجموعه ورزشی ممتاز با همراهی و همت خیر محترم اتخاذ شد.
شهردار کاشان، زیربنای این پروژه را ۴۸۰۰ متر مربع و اعتبار آن را بیش از ۷۰ میلیارد ریال ذکر و عنوان کرد: سالن چندمنظوره(فوتسال، بسکتبال و…) با ظرفیت یک هزار تماشاگر، سالن‌های بدنسازی، کشتی، ورزش‌های رزمی و همچنین سالن مدیریت بحران ویژه استقرار تیم‌های امدادی و اورژانش، تجهیزات پشتیبانی و مونیتورینگ و…با زمان پیش بینی شده دو سال احداث می‌شود.
ابریشمی‌راد، از قابلیت توسعه این پروژه به واسطه فضای گسترده قابل بهره‌برداری در صورت استمرار همکاری مسئولان اجرایی خبر داد.
وی همچنین با تأکید بر عزم مدیریت شهری برای اجرای پروژه‌های ورزشی متناسب با نیازهای مناطق مختلف، وضعیت کنونی سرانه ورزشی شهرستان را نشان‌دهنده لزوم تلاش بیشتر در این زمینه دانست.