به گزارش پایگاه خبری ربیع، تداوم پیروزی های پرگل هما آران وبیدگل  در لیگ نونهالان استان اصفهان
هما بیدگل ۵
نوین نجف آباد ۱
عصر پنج شنبه از سری مسابقات فوتسال لیگ نونهالان استان اصفهان تیم قدرتمند هما بیدگل با نتیجه ۵ بر ۱ نماینده نجف آباد را در خانه حریف در هم کوبید.
در این بازی که در سالن غدیر نهضت آباد برگزار می شد دو تیم در نیمه اول بازی متعادلی به نمایش گذاشتند ولی این تیم هما بود که با تیزهوشی و فرصت طلبی توانست با نتیجه ۲ بر ۱ نیمه اول را پیروز از زمین خارج شود ، هر چند در این نیمه تیم میزبان سعی داشت با استفاده از شرایط میزبانی به نتیجه دلخوه دست یابد ولی تیم هما با هوشیاری این نیمه را با برد ۲ بر ۱ به پایان رساند.
در نیمه دوم تیم هما و به خصوص بازیکنان که با جو سالن و تیم حریف بیشتر آشنا شده بودند با قدرت و تمرکز بیشتر از فرصت ها به خوبی استفاده کردند و با زدن ۳ گل زیبا و نخوردن گل نشان دادند آنالیز خوبی از نیمه اول داشته اند و با این برد شیرین همچنان صدرنشین لیگ فوتسال نونهالان استان باقی ماندند.
به گزارش خبرنگار طاووس بهشت ، تیم هما نماینده آران و بیدگل با پیروزی های پرگل و به نمایش گذاشتن بازی های زیبا نوید روزهای خوبی برای آینده فوتسال شهرستان دارد و جا دارد از تمامی عوامل اجرایی، فنی و پشتیبانی تیم به نمایندگی از اصحاب رسانه تقدیر و تشکر صورت گیرد و به امید روزهای خوب همراه با موفقیت برای ورزش شهرستان به ویژه فوتسال و فوتبال در لیگ های داخلی و استانی و کشوری.