به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، سید روح‌الله فضلی، معاون فرهنگی سپاه امام حسین (ع) کرج با بیان اینکه امروز دشمن از تمام ظرفیت‌های خود در جنگ نرم علیه ایران استفاده می‌کند، گفت: در این راستا حضور بسیجیان و نیروهای متعهد در فضای مقابله با جنگ نرم دشمن امری ضروری محسوب می‌شود و حضور در این میدان نیازمند کار جهادی است.

معاون فرهنگی سپاه امام حسین (ع) کرج با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت هنرمندان و فعالان فرهنگی به بهترین نحو در جنگ نرم اعلام کرد: در این راستا، ششمین دوره جشنواره «مدرسه عشق» که فرصتی برای بهره‌مندی از این توانایی ها است در کرج برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این جشنواره با محوریت ایجاد شور و نشاط در فعالیت‌های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت و اهدافی همچون نقش‌آفرینی در تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب، معرفی ابتکارات بسیجیان در خلق آثار هنری، هویت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی پایگاه‌های مقاومت بسیج، شناسایی مهارت‌های فرهنگی و هنری بسیجیان، شبکه‌سازی بسیجیان به‌منظور تولید آثار هنری و فرهنگی و جریان‌سازی و الگوسازی فعالیت‌های فرهنگی شاخص برگزار می‌شود.

فضلی مطرح کرد: جشنواره «مدرسه عشق» در ۴۴ عنوان و هشت بخش‌ تصویری، تجسمی، دیجیتال، مکتوب، سرود، موسیقی، پویانمایی، تئاتر، شعر و ادبیات برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ۲۵ آبان‌ماه ۹۸ است. علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به کانون جوانان شهید سبحانی تحویل دهند یا با شماره تلفن‌های۰۲۶۳۲۷۱۷۲۱۳-۰۹۳۵۳۷۶۶۹۹۷ تماس گیرند.

انتهای پیام/س