به گزارش پایگاه خبری ربیع، شرکت هواوی در آخرین روزهای سال ۲۰۱۸ توانست رکورد فروش ۲۰۰ میلیون نسخه را بزند و به هدف مورد نظر خود در این زمینه دست پیدا کند. هواوی در سال جاری توانست با وجود آشفتگی های بسیار زیاد به رکوردهای جالب توجهی دست یابد که در کنار این رکورد فروش، باید به رتبه دوم این برند در میان پرفروش ترین های بازار جهانی نیز اشاره کرد.

شرکت هواوی سال ۲۰۱۸ را بسیار خوب آغاز کرد. عرضه گوشی هوشمند پی ۲۰ پرو با سه لنز دوربین، هواوی را به عنوان یک مدعی برای بخش دوربین عکاسی مطرح کرد. هواوی در این سال توانست با عرضه این گوشی هوشمند، لقب برترین دوربین گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد. از همان ابتدای سال ۲۰۱۸ پس از فروش بسیار خوب این گوشی هوشمند می توانستیم انتظار موفقیت های بسیار بیشتری را از هواوی داشته باشیم که این موضوع نیز تحقق پیدا کرد.

رکورد شرکت هواوی با همراهی برند فرعی خود

رکورد شرکت هواوی با همراهی برند فرعی خود

ذکر این موضوع حائز اهمیت است که هواوی در مسیر رکوردشکنی خود یک برند فرعی بسیار پرطرفدار را نیز در کنار خود می دید. برند آنر که این روزها خود را به عنوان پرطرفدارترین برند در بازار چین و در بخش فروش آنلاین مطرح کرده، توانست بخش قابل توجهی از این رکورد را به خود اختصاص دهد تا هواوی بتواند در روزهای پایانی سال رکورد فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد.

کمپانی هواوی پس از اعلام این رکورد فروش اعلام کرد که در بازار گوشی های هوشمند توانسته است خود را در میان برترین برندهای موبایل قرار داده و بخش عمده ای از بازار آسیا و اروپا را به خود اختصاص دهد. هواوی در شرایطی توانست به این رکورد دست پیدا کند که فشار بسیار زیادی از سوی ایالات متحده دریافت می کرد و حتی صحبت هایی درمورد ممنوعیت فروش این برند چینی نیز در این کشور شکل گرفت. با این وجود هواوی توانست به این هدف مهم دست پیدا کند.

چند ماه پیش زمانی که شرکت هواوی اعلام کرد که قصد دارد فروش سال خود را از ۱۸۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون دستگاه برساند، شایعات بسیاری ایجاد شده که این برند نمی تواند به این رکورد دست پیدا کند اما هواوی به خوبی توانست با عرضه گوشی های هوشمند بر اساس نیازهای کاربران فروش بسیار جالب توجهی را در ماه های آخر سال تجربه کند و چند روز مانده تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی فروش خود را به ۲۰۰ میلیون برساند.