به گزارش پایگاه خبری ربیع، شاهرود بزرگ قریب به ۹۰ روز، روزهای بدون فرماندار را تجربه می کند، روزهایی که برای شهرستان بسیار حائز اهمیت است. بزرگترین شهرستان از نیمه دوم مرداد ماه تاکنون توسط سرپرست اداره می شود. مضافاً اینکه جایگاه معاون عمرانی نیز بی متولی می باشد.

اینجاست که باید گفت بزرگترین شهرستان استان چون فرزند ناتنی بلاصاحب مانده است.شهری بی در و پیکر و تهی از یک بزرگتر و شهرستانی گرفتار در دام سیاست و سیاست بازان.

جناب استاندار آیا از خود پرسیده اید چرا فرمانداری شاهرود عنوان ویژه را یدک می کشد. آیا به ویژه بودن شهرستان ایمان دارید؟

اگر بگوئید ایمان دارم دروغی بیش نیست چرا که هنگام بستن یک قرارداد با یک کارگر شرط می گذراند هریک از طرفین قرار داد که راغب به ادامه کار نباشند یک ماه قبل اعلام ترک کار نمایند.

چگونه است برای جایگاه با اهمیتی که از قضا ویژه اش می نامید باندازه یک کارگاه برایش ارزش قائل نیستید و همزمان پست فرمانداری و عمرانی را تهی از مسئول می کنید.

اگر قرار باشد دلیل بر عدم کفایت شما آورده شود همین یک دلیل کفایت می کند.ظلم در حق ملتی که هستی خود را به پای نظام ریختند بس است. سیاست بازی با این ملت به هر بهانه جفا در حق آنان است.البته روزه سکوت گرفتن امام جمعه، نماینده شهرستان هم پذیرفتنی نیست.پیشنهاد می شود درب فرمانداری بی یال و کوپال را تخته کنید.

بگذاریدارتباط فی مابین این مردم با شما بعنوان نماینده عالی دولت در استان سمنان و حتی دولت بی تدبیرقطع باشد. باور کنید اگر اینگونه عمل شود خسارات وارده کمتر خواهد بود.گرچه نماینده شاهرود نیز طی دوران مسئولیت بدلیل قهر بی تعهدان همراه، یک نفره نقش هریک از بازیکنان یک تیم فوتبال را ایفا نموده است.به قولی هم دروازه بان بوده هم گل زن!

بی تدبیری در شاهرودبزرگ بیداد می کند نه تنها دست پدری بر سر مردم این دیار کشیده نمی شود بلکه همانند فرزند ناتنی مورد ضرب و جرح هم قرار می گیرد.

آقای استاندار رعایت حق الناس توصیه جدی به شماست دوران صدارت شما هم دیرویازود بسر خواهد آمد بفکر روز حساب باشید.آقای نماینده از حق قانونی خود در دفاع از موکلین شاهرودی خود استفاده کنید، فردا خیلی زود دیر است.